image Majlis Sambutan Hari Raya OUM Johor 2011 - Mia Liana

Sunday, 25 September 2011

# Study Matters

Majlis Sambutan Hari Raya OUM Johor 2011


Baru sebentar tadi Mia hadiri Majlis Sambutan Hari Raya OUM Johor 2011. Mia mula kelas jam 8.00 pagi hingga 10.00 pagi tadi. Kemudian ada gap 2 jam sebelum kelas seterusnya bermula jam 12.20 tengahari nanti.

Majlis bermula dengan marhaban dan bacaan doa oleh AJK Kelab OUM Johor. Kemudian, ucapan alu-aluan disampaikan oleh Pengerusi Kelab OUM Johor, En Jani. Seterusnya, ucapan perasmian disampaikan oleh Pengarah OUM Johor, En. Abdul Rahim.

Majlis berjalan dengan lancar dan diadakan secara santai bagi mengeratkan hubungan yang ukhwah di antara pelajar dengan staf dan tenaga pengajar OUM. Acara terakhir adalah penyampaian sumbangan dan cenderahati kepada kanak-kanak serta khairat kematian kepada waris pelajar.

Marilah menjamu selera.... zasss..







p/s: Segannya Mia. Terlupa nak pakai baju kurung hari ini...

14 comments:

  1. haaa...makan jangan tak makan hahoha

    ReplyDelete
  2. tak de masalah tu...yg penting dapat makan sedap-sedap...hmmmmmm

    ReplyDelete
  3. meriah nyer.....makan sakan la gamaknye ye..huhu

    ReplyDelete
  4. Amboi !!! makin montel lah nampaknya ...meriahnya sambut hari raya kat OUM

    ReplyDelete
  5. Perkara paling utama ketika menghadiri sebarang upacara "terbuka" semestinya hidangan makanan. hahha..

    ReplyDelete
  6. Ohoho... Oerasi makan tak ingat dunia... (Sedap.. Sedap... Sedap....)

    ReplyDelete
  7. @ROJAK uikkk wajib makan ni... rugi kalau tak makan...

    ReplyDelete
  8. @kpah k-poh heheh tapi segan jugalah kak pah. ramai sangat yang datang ni pakai baju kurung..ajk dah jemput mia dari fb, tapi bila pagi2, siap2 terus gerak. dah sampai baru perasan lupa pakai baju kurung.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. @~Nana 귀여운~memang sakan makan2 ni. bab paling digemari ramai...

    ReplyDelete
  10. @IsmailDotCom tu la.. dah tembam dah ni... nak kena diet lepas ni...

    ReplyDelete
  11. @Naluri Ini kalau takde makanan, pelik juga lah. dah namanya "terbuka"... :)

    ReplyDelete
  12. Wahhh....comeynya pic kita...hehehheee...pasni jgn lupa pakai kebaya mai dtg jemputan raya yer...hehehheee.....kak mia mmg sporting...baju blakang kira kak....

    ReplyDelete