image Terima Kasih Ya... Mrs Velentine - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 27 September 2012

# Community

Terima Kasih Ya... Mrs Velentine

Seperti biasalah kan... Kadang-kadang tu Mia suka belek-belek komen-komen yang dibuat oleh  pengunjung. Eh! Baru perasan ada pengkomen speedy gonzales lah... Jom kita tengok siapa dia...

klik pada gambar untuk besarkan

Surpriseeee... Memperkenalkan Mrs Velentine. Rajin betul dia singgah sini dan tinggalkan komen di kebanyakan entri di blog ini. Cuma yang printscreen inilah komen berderet-deret olehnya.

Wahhh.. terima kasih ya. Mia suka sangat. Semoga kita akan mesra dan lebih mesra. Walaupun jauh di sana, komunikasi tetap ada, hanya dengan melalui blog. (^_^) peace...

p/s: jom terjah sekejap ke blog Mrs Velentine di SINI.

30 comments:

  1. selamat pagi mia..
    pagi2 dah menjalankan operasi terjah menerjah yer..cantik blog kawan tu..hehehehe..

    ReplyDelete
  2. hari tu header len kan?cantik header kak...pengomen steady...like it

    ReplyDelete
  3. pg kak mia .. mesti mrs velentine tak lekang baca blog akk ^^

    ReplyDelete
  4. hehe nk terjah mcm nas ahmad la kt miss velentine tu heeh~

    ReplyDelete
  5. Tq kak...Sya ni jenis mmg suka tinggal jejak kat komen kawan2...

    ReplyDelete
  6. Mrs Velentine mmg rajin...hihihi...sally je yg x rajin BW org...aishh..kena berubah ni ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang rajin dia ni... bagusnya berubah kepada yang lebih baik... ;)

      Delete
  7. selalu gak singgah blog mrs velentine.. :-)

    ReplyDelete
  8. rajinnya ms valentine mengomen...kena amik aura rajin ni

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. terima kasih ya hainom.. salam kenal dengan dia nanti...

      Delete
  10. hehe... rmi btul kn reader setia akak.. >_<

    btw, sy ade tag akak kat blog, ngehehe.. XD

    ReplyDelete
  11. reader setia~~
    terlepas baca satu entri terus korek2 kat archive... ^_^
    nice kak mia...

    ReplyDelete