image Bangun.. Bangun.. Dah Pagi Ni.. - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 24 September 2012

# Pearl

Bangun.. Bangun.. Dah Pagi Ni..


Entri santai-santai pada pagi ini sebelum pergi kerja. Hmmm... kesian pada ayam jantan tu sebab terlambat kejutkan tuannya sampai kena cekik. Lain kali jangan jadikannya sebagai jam loceng.

Sekadar lawak dan semoga terhibur dengan gambar ini.

p/s: Mia guna jam loceng di handphone, sekali bunyi terus terbangun sebab kuat sangat.

30 comments:

  1. Aku dah bangun ni Ka Mia salam ukhuwah dari INDONESIA.

    ReplyDelete
  2. Thi punya hp thi slient.. Sebab thi tak akan bagun punya kalau hp bunyi.. Huhu.. Cara thi lain sikit... Thi letak hp bawah bantal.. Sbb thi on vibration.. So bila dah sampai time nk bangun.. Kepala akan bergegar2.. Haha.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh lagi dasyat thi ni... siap gegar2 lagi. kalau kak mia, boleh tak tersedar kalau gegar2 macam tu. sebab senyap. kalau bunyi, barulah boleh bangun... huhuhu

      Delete
  3. lately ni selalu terbgun awl dr jam henpon..tak tau np..

    ReplyDelete
    Replies
    1. baguslah gitu may, tandanya tak perlu pakai handphone..

      Delete
  4. Replies
    1. tapi kalau tidur balik, memang terlambat bangunlah nanti jawabnya... huhuhu

      Delete
  5. Morning!!!Pagi ni bangun dengan senyuman.Hehehee ( tak tau kenapa?!!) maybe sebab this week nak turun KL...hehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wwahhhhh tersenyum2 tentu suka sangat lah tu. outstation ke KL ya...

      Delete
  6. wow...blog kak mia dah bertuka..cantik..;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk heheheh terima kasih ya momo... tukar skit demi skit..

      Delete
  7. same la...mmg btol2 ltak kt tlinge fon tu....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk.. jangan terlalu rapat dengan telinga... jauhkan skit ya Mira...

      Delete
  8. tetiba teringat masa kecik2 dulu pakai jam loceng... bila bunyi jer terus sedar...boleh lemah jantung lah kalau bunyi...hahaha... zaman skrg guna hp jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. jenis jam loceng macam tu, satu rumah pun boleh terbangun.. terkejut juga

      Delete
  9. saya pun guna alarm hp,tapi bila bunyi je tekan snooze je.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk heheheh mrs adam... tekan snooze tandanya nak tido balik dan akan bangun semula lagi beberapa minit.. jangan tak terbangun sudah...

      Delete
  10. sama la sy... 2 tiga kali jugak la bunyi... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo @YUNID@TI... semua orang pun sama Mia rasa.. lagi mudah dengan cara ni..

      Delete
  11. hahaha...kesian ayam tu tak pasal2 ke cekik dengan tuan dia...senang guna alarm henfon dan sungguh berbaloi..tak perlu nak salahkan sesiapa lagi...canggih dan terbukti berkesan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... hehehhe ada jugak nak kena buat lauk, ayam tu...

      memang kebanyakkannya rata2 guna handphone sebagai alarm tapi takleh letak terlalu rapat dengan kita, letak jauh skit ya bimbang akan radiasi daripada handphone...

      Delete
  12. Replies
    1. lepas takleh makan ayam lah jawabnya. kena makan daging lembu atau kambing... huhuhu

      Delete
  13. teringat abg haikal kalau bab lambat bangun ni//baca sini http://msvelentine.blogspot.com/2012/09/bangun-lewatlepas-boleh-pulak-marah2.html

    ReplyDelete
  14. hahaa..lawak kartun tu kak mia..sian dia hehee...shida pon sma guna alarm hp jer..skali bunyi tjaga..kdg2 tkejut sndri hehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kan. kelakar je rupa bila terkejut masa mamai tu... heheheh kak mia pun sama juga.

      Delete
  15. saya juga udah bangun :)
    salam silaturrahim
    sukses selalu untuk admin

    ReplyDelete