Pemenang Contest Pengkomen Terbanyak - Mia Liana

Sunday, October 10, 2010

# Blog Matters

Pemenang Contest Pengkomen Terbanyak

Terima kasih kepada semua pengkomen blog ini dari Bulan Jun hinggalah  Bulan September 2010. Komen-komen yang dikira di dalam contest ini adalah komen yang dibuat pada bulan semasa. Maka, komen yang dibuat pada bulan yang berlainan dengan entri tidak akan dikira.

Persaingan yang agak hebat. Hanya 3 orang sahaja yang berjaya. Tahniah diucapkan. Bermakna seorang pengkomen menang 2 bulan. Dahsyat betul... Mari kita tengok siapakah yang berjaya dan dimaksudkan itu.

Bulan Jun 2010


Bulan Julai 2010

 Miza Yusof


Bulan Ogos dan September 2010

 Tiefazatie

Hadiah adalah daripada sumbangan mycni2.blogspot.com. Diharap pemenang-pemenang ini memberikan butiran maklumat peribadi bagi memudahkan penghantaran hadiah masing-masing. Sila emelkan kepada eli_liana78@yahoo.com

Kepada yang tidak berjaya, Mia ucapkan terima kasih banyak-banyak. Yang penting keikhlasan kita dalam dunia blogging ini dapat menjalinkan silaturrahim.

14 comments:

  1. Tahniah kepada yang menang... agar pihak penganjur dapat menganjurkan lagi acara sebegini pada masa akan datang....

    ReplyDelete
  2. kak mia :D
    makasih!!!!!!!
    alhamdllillah..
    da jugak rezeki Fatin :)
    nnt Fatin email kan k..
    bawu tgk ja ni

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. rezeki oktober.
    terima kasih kak mia :)
    nanti miza emailkan yaa :)

    ReplyDelete
  4. ni semua pengkomen tegar la ni ek hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdullilah..tq kak mia..malu ifa la..hahaha..xsangka plak..sebab ifa mmg ske drop by komen2 nie..okie kak..jap lg ifa email ye..tq so much kak..=)

    ReplyDelete
  6. kak mia..nie tq n3 4 u kak...tq so much ye..=)

    http://tiefazatie.blogspot.com/2010/10/ifa-nie-pengkomen-tegar-ke.html

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada pemenang.... you really deserve it!

    @tiefazatie, thanks ya...sweet sangat entri tu...

    ReplyDelete
  8. u r most welcome kak mia..spontan je ifa tulis tue sis..ikhlas utk sis..=)

    ReplyDelete
  9. Mia Liana: best cammni...komen pon leh menang!

    slm ziarah...

    ReplyDelete
  10. wah.. 3 bulan sekali..
    mmg best lah mia..
    tahniah kpd pemenang :)

    kena lah komen selalu..

    ReplyDelete
  11. Mau belajar dulu senyum yang menawan

    ReplyDelete
  12. @gnesop... tak lah.. 4 bulan ni je... hihihi... pastuh tamat contest untuk tahun ni....

    @adsboard... tak reti senyum pun xpe... yang penting ikhlas...

    ReplyDelete