image Pewangi Tin Dalam Kereta Boleh Meletup - Mia Liana

Sunday, 26 September 2010

# Security

Pewangi Tin Dalam Kereta Boleh Meletup





Berhati-hati ketika meletakkan pewangi tin di dalam kereta. Terkadang kita tidak perasan dan alpa sehingga pewangi tersebut boleh meletup akibat panas. Di harap anda semua dapat mengambil perhatian tentang perkara ini. Jangan dipandang remeh. Sayangilah kereta anda.

18 comments:

  1. huihh..dah jadi rocket pewangi tuh... cemas...

    entry terkini MemoriSeorangMuda:
    Takut Aku Tengok Filem Zaman Sekarang Ni

    ReplyDelete
  2. fuh..boleh tembus cermin yang keras..bahaya tol..

    ReplyDelete
  3. omg!bahayanya sis!keta sis ke nie?jadi time org xde ek?kalu cmtu xpe la..kalu ade org..adeh..bahaya2

    ReplyDelete
  4. ish!
    takotnye
    da la tgl ambipurr mcm t je lam kete!
    T________T

    ReplyDelete
  5. dah tahu n dah lama x buat gini psl selain syg kete, pirate syg nyawa gak

    ReplyDelete
  6. sib baiktak pakai yang tin punye..
    yang tau air tin mmg bleh jadi camni
    kumanx "perfume" entry.

    ReplyDelete
  7. kete akak ke???ish, den selalu pakai yg gel serap bau. ok gak ar. takda la sampai sakit idung :p

    ReplyDelete
  8. kat bahrain kan panas sgt..blh buat oven dlm kete tu..

    ReplyDelete
  9. huhuhhu dasyat...tu kalu kene muka maunyer ICU tuuu

    ReplyDelete
  10. tin tu panas agaknye!

    apepun syukur xder saper yg cedera!

    ReplyDelete
  11. boleh wat mercun hari raya ni;)dahsyat2.....

    ReplyDelete
  12. mmg dah berlaku pada kereta member sya...

    ReplyDelete
  13. gambar ni dapat dari emel. lokasi di bahrain. memang panas pun kat sana.

    kadang-kadang kita tak perasan, benda-benda macam ni boleh membahayakan... sebagai peringatan buat kita semua.

    sayangi lah kereta kita...

    ReplyDelete
  14. waa.. samada sy x amik tau lgsg pasal ni atau sy mmg taktau.. huh.. anyway, good info..

    ReplyDelete