image Wordless Wednesday 539 : Gelagat Angsa-Angsa Peliharaan Bermain Air - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 16 October 2019

# Family Matters # Wordless Wednesday

Wordless Wednesday 539 : Gelagat Angsa-Angsa Peliharaan Bermain Air




Gelagat Angsa-Angsa Peliharaan Bermain Air


10 comments:

  1. Putih melepaknya angsa tu, angsa peliharaan Sofea ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... ni spesies putih. angsa peliharaan family Mia...

      Delete
  2. Alahaiii comelnya...persoalannya...angsa siapakah itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... sofea suka main dengan angsa-angsa ini.... tuannya adik mia. dia kerja. mak mia yang paling banyak luangkan masa dengan angsa.

      Delete
  3. comelnya.. family saya dulu ada pelihara angsa jugak . setiap kali tetamu datang rumah mesti kena patuk dengan angsa kitorang..haha..sebab kitorang lepas angsa kat perkarangan rumah mcm tu. bila maghrib baru bawak masuk reban angsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh.. yang ni selalu lepas kat padang... petang baru masuk reban...

      Delete
  4. aaaaaaaaa comelnya...macam budak2 main air...hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang main air ni.. mak angsa, bapak angsa dan anak angsa...

      Delete
  5. Ayoooo hahahahha comelnya lah nak jugak mndi kolam renang

    ReplyDelete