image Homework Replika Rumah - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 18 October 2019

# Family Matters

Homework Replika Rumah

Homework kena buat replika rumah untuk subjek Reka Bentuk & Teknologi. Operasi membuatnya mengambil masa beberapa hari. Buat sikit-sikit dengan Sofea. Bahan-bahan beli dari kedai buku dan DIY.

Maka inilah hasilnya......







Alhamdulillah... dah siap. Mula-mula buat pelan design kat kertas A4, selepas itu baru buat. Siap touchup lagi.... 

Suka Sofea dengan design replika rumah dia ni. Mood ceria...


** mother and daughter time....


8 comments:

  1. Wahh serius kreatif. Tapi dahsyat juga homework budak sekarang ni hehe

    ReplyDelete
  2. kreatifnya ... siap ada kolam renang. ni dah macam kerja budak sekolah menengah je ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks tatie.. tu kolam ikan... cuma ikannya je yang takde... hihihi..

      Delete
  3. Replies
    1. kan... rasa macam nak jadi kecik.. nak main2 kat situ... hihihi..

      Delete
  4. So colorfull! Cantikkkk seronok tgok hasil dia

    ReplyDelete