image Kasut Sekolah Kedua 2019 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 4 October 2019

# Family Matters

Kasut Sekolah Kedua 2019

Nampaknya Mia kena belikan kasut sekolah kedua yang baru untuk Sofea tahun 2019 ini. Apa tidaknya, kasut yang lama dah uzur rupanya dengan tapak dah haus. Hari-hari guna sejak awal tahun 2019.

Makanya, membelilah yang baru di Pasaraya @mart di Kempas.



Beli yang besar sedikit. Saiz kaki dah tak sama. Yang penting Sofea selesa berjalan di sekolah.


** school story....


14 comments:

  1. Kasut sekarang sudah tidak berkualiti seprti dahulu. huhu

    ReplyDelete
  2. Zaman wak sekolah dulu pakai kasut putih

    ReplyDelete
  3. selalunya mcm tu la..dah nak habis sekolah la kasut nk kena tukar beli baru..hehe

    ReplyDelete
  4. seronok lah dia pakai kasut baru naik sekolah ni :)

    ReplyDelete
  5. kita pun nak pergibeli kasut baru untuk anak petang nanti...huhuhuhuhu..

    ReplyDelete
  6. betul. yang penting selesa ketika belajar dalam kelas..

    ReplyDelete
  7. makin bersemangat Sofea ke school lepas ni. selesa dia..

    ReplyDelete