image Doa Orang Teraniaya - Mia Liana

Thursday, 10 October 2013

# Tazkirah # Work Matters

Doa Orang Teraniaya











Doa dan terus berdoa semoga dimakbulkan doa ini.


tidak pernah rasa cukup teraniaya sebelum ini....

posted from Bloggeroid

27 comments:

  1. sabar yer kak mia..semoga dpermudahkan oleh Allah segala urusan kak mia..aamiin

    ReplyDelete
  2. sabar kak..baru hari nampak akak macam kecewa sangat...moga dipermudahkan..amin..

    ReplyDelete
  3. sabar jer ler MIA....sabar itu separuh dari Iman....semoga dipermudahkan....

    ReplyDelete
  4. Amin..semoga akak menjadi seorang yang tabah..^^

    ReplyDelete
  5. sabar ye kak mia..Allah menduga kita..teruskan berdoa..

    ReplyDelete
  6. sabar kak mia.. paly pun penah kene khianat smpai tak mampu nak beli desktop dah..

    ReplyDelete
  7. sabar ye kak mia, ada hikmahnya tu...

    ReplyDelete
  8. Kenapa Kak Mia? Apa yang terjadi? Saya harap Kak Mia bersabar.

    ReplyDelete
  9. sabar ye mia, dugaan Tuhan, semoga Mia tabah. Kami mendoakan yang terbaik untuk Mia

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sabar yer ...:)

    ReplyDelete
  11. Doa senjata mukmin. Umat akhir zaman memang macam gini perangainya. Yang baik akan terus diduga, Yang jahat brrmaharajalela.

    ReplyDelete
  12. jari mungkin ringan je nak menaip, bersabarlah.. sedangkan berat bg kak mia yg merasainya.. mungkin kecik kesannya tapi kalau dikumpulkan kata2 perangsang dari pembaca setia blog kak mia ni mudahan cukup untuk memberi semangat utk kak mia tempoh hari2 seterusnya..

    er, bukan main lg komen sy ni.. huhu

    ReplyDelete
  13. Doa senjata tajam kita kak mia. Allah dengar semua doa kak mia.

    ReplyDelete
  14. Sabar k Kak Mia.. Allah tak kan biarkan orang teraniaya..

    ReplyDelete