image Sarapan Pagi Dengan Bubur - Mia Liana

Wednesday, 2 October 2013

# Work Matters

Sarapan Pagi Dengan Bubur

Pagi tadi berselera pula nak makan bubur nasi dengan ayam goreng. Nasib baik sedap. Harap dapat bertahan kenyang sehingga tengahari.




Ambil sambal banyak tetapi tidak habis pun. Alhamdulillah... kenyang..

wajib bersarapan pagi.. kalau tak.. nanti perut masuk angin, kerja pun hati tak senang...

posted from Bloggeroid

50 comments:

  1. tetiba teringat bubur kemboja...sedapnya...hihihi...sedap tu kak mia,,

    ReplyDelete
  2. Bubur pun sodap... hehe... ziarah Mia dipagi hari. Moga Mia sihat dan ceria selalu. Mia sifu akak tau... :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya bubur.. dah lama x makan.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. teringat anak saya 6 tahun tu cakap,umi dia malas ye,kenapa,sebab dia tak masak nasi,masak bubur je...heheheh...anak saya tak kata kat awak tau Mia...dia cakap kat ada satu cite Melayu tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo memang la.. kalau kita kecik2 ingatkan malas nak masak.. sebenarnya, tak pun. kadang tekak ni kena juga tukar selera makan bubur... thanks ya ida..

      Delete
  5. Kegemaran sya bubur campur lobak masin goreng telur :)

    ReplyDelete
  6. Pergh..lagi sedap dari bubur fastfood ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bubur fastfood tu kalau makan selalu boleh muak jadinya. yang ni suka hati kita nak letak lauk apa...

      Delete
  7. bubur di pagi hari,
    bunyi cm mnarik jer breakfast dgn bubur,
    boleh try bekfas ngan bubur mcd ler pasni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan ya shark... ubah selera sekali sekala.. apa salahnya..

      Delete
  8. kalau farah pulak makan bubur terasa macam cepat lapar jer... hu hu hu...

    ReplyDelete
  9. makan nasik lemak telor mata jer pg tadi.........

    ReplyDelete
  10. nampak sedap.. Ros pun kalau makan apa-apa, mesti nak letak sambal lebih :)

    ReplyDelete
  11. sedap jugak sesekali pekena bubur ni kan...tetiba teringin plak..hehe

    ReplyDelete
  12. last makan bubur masa anak demam hari tu, beli jer bubur ayam Mc D....hihi

    ReplyDelete
  13. sekali sekala kak mia memang best..pembuka selera..ada telur masin..kangkung goring belacan..waa..waa..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ditambah lagi dengan bawang goreng... ikan bilis goreng... memang sedap...

      Delete
  14. lama tak pekena nasik bubur cam gini..time demam jer pon kalo berselera skit ngan bubur..letak kankung belacan,ikan bilis goreng pon sedap..perah plak skit asam limau..

    ReplyDelete
  15. wah lama dah tak makan bubur. last makan bubur dengan bilis goreng bawang dan kicap. terliur pulak terasa nak makan buburlah hari ini.

    ReplyDelete
  16. Sedap tuh ltak smbal sikit.makan pnas2 sedap...

    ReplyDelete
  17. sedapnye.....

    pagi2 haruslah makan, kalo x, mau x semangat nak bekerja...

    ReplyDelete
  18. bubur pun sodappp..kena lak time2 sakit tekak ni..

    ReplyDelete
  19. first time tengok makan bubur ada sambal gitu =) hehee

    ReplyDelete
  20. Eraz selalu confius bubur dengan nasi air.. Hehe..

    ReplyDelete
  21. kak mia sarapan penting tuk badan kita so jgn segan2 sarapan lg lpas ni hehee :)

    ReplyDelete