image Kudapan Biskut Di Pejabat - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 22 August 2019

# Work Matters

Kudapan Biskut Di Pejabat

Hmmm... banyak-banyak biskut, Mia lebih suka biskut Munchy's Oat Krunch untuk kudapan di pejabat.



Buat-buat ada. Tapi bila restock, sekejap je licin. Tak perasan bila buat kerja depan pc sambil mengunyah. Alhamdulillah.....


** faveret sangat dengan cekelat....


24 comments:

  1. Kat rumah Sis pun sama ada biskut ni Mia ...

    ReplyDelete
  2. kita pun sukaaaaaa yang ni..sangat berbahaya...hahahha

    ReplyDelete
  3. teringat masa study dulu slalu beli oat nie..

    ReplyDelete
  4. Dulu masa study paling suka biskut ni. wajib dlam laci
    https://theathra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. buat stock kat opis tu memang wajib...buatnya tetiba lapar...kalau ada cafe takpe jugak

    ReplyDelete
  6. Stock yang wajib ada.. kikiki.. memang tak sedar kalau buat kerja sambil mengunyah.. hehehe

    ReplyDelete
  7. sama.. masih berbekal 2 pek kecil. topup sebelum licin..hehehe

    ReplyDelete
  8. feberet ni..masa study sllu bawa leatak dlm beg. mkan dlm kelas bila lapaar..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... senang dibawa ke mana-mana... bila-bila boleh ngappp...

      Delete