Bila Sofea Di Kedai Jahit

Saturday, October 19, 2013

Bila Sofea Di Kedai Jahit

Sofea.. oh Sofea.... Minggu ini ayahnya tempah seluar slack di kedai jahit Mexico. Dia pun sibuk juga.










Ada-ada sahaja yang dibuat. Tolak kerusi. Ukur baju di badan sendiri... Suka tengok gelagat dia...

semakin cerdik sekarang ini...

posted from Bloggeroid

36 comments:

  1. ini yang baru dikatakan ukur baju di badan sendiri :)

    ReplyDelete
  2. HHEHEHE .. NNTI BESAR2 KNE AJAR ASAS MNJAHIT NI .

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu... maknya cuma tahu buat baju kurung je....

      Delete
  3. Replies
    1. pening jap... huhuhu semua benda nak cuba...

      Delete
  4. Replies
    1. kalau untuk sofea... beli yang ready made je... ayah dia tinggi sangat, tu yang kena tempah...

      Delete
  5. Wah, siap tempah lagi. Saya beli yang dah siap je kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. senangnya... suami kak mia tinggi, susah nak cari saiz dia...

      Delete
  6. mia nak jadi wanita serba boleh besar nanti...hihih

    ReplyDelete
  7. hehe..sofea teroka perkara baru ni kak mia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap hari ada saja perkara baru buat sofea...

      Delete
  8. sofea belajar benda baru tu kak mia..:)

    ReplyDelete
  9. ini baru betul ukur baju di badan sendiri kak.. hihi^^

    ReplyDelete
  10. hehe.. budak budak ni, macam macam la kan.. tak sabar nak tunggu Zara besar..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.