Doa Orang Teraniaya

Thursday, October 10, 2013

Doa Orang Teraniaya











Doa dan terus berdoa semoga dimakbulkan doa ini.


tidak pernah rasa cukup teraniaya sebelum ini....

posted from Bloggeroid

27 comments:

  1. sabar yer kak mia..semoga dpermudahkan oleh Allah segala urusan kak mia..aamiin

    ReplyDelete
  2. sabar kak..baru hari nampak akak macam kecewa sangat...moga dipermudahkan..amin..

    ReplyDelete
  3. sabar jer ler MIA....sabar itu separuh dari Iman....semoga dipermudahkan....

    ReplyDelete
  4. Amin..semoga akak menjadi seorang yang tabah..^^

    ReplyDelete
  5. sabar ye kak mia..Allah menduga kita..teruskan berdoa..

    ReplyDelete
  6. sabar kak mia.. paly pun penah kene khianat smpai tak mampu nak beli desktop dah..

    ReplyDelete
  7. Kenapa Kak Mia? Apa yang terjadi? Saya harap Kak Mia bersabar.

    ReplyDelete
  8. sabar ye mia, dugaan Tuhan, semoga Mia tabah. Kami mendoakan yang terbaik untuk Mia

    ReplyDelete
  9. Doa senjata mukmin. Umat akhir zaman memang macam gini perangainya. Yang baik akan terus diduga, Yang jahat brrmaharajalela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la... yang salah tak kena pula tu... huhuhu

      Delete
  10. jari mungkin ringan je nak menaip, bersabarlah.. sedangkan berat bg kak mia yg merasainya.. mungkin kecik kesannya tapi kalau dikumpulkan kata2 perangsang dari pembaca setia blog kak mia ni mudahan cukup untuk memberi semangat utk kak mia tempoh hari2 seterusnya..

    er, bukan main lg komen sy ni.. huhu

    ReplyDelete
  11. Doa senjata tajam kita kak mia. Allah dengar semua doa kak mia.

    ReplyDelete
  12. Sabar k Kak Mia.. Allah tak kan biarkan orang teraniaya..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.