Lagi 7 Pengunjung Bertuah Belum Tuntut Cenderahati

Saturday, October 5, 2013

Lagi 7 Pengunjung Bertuah Belum Tuntut Cenderahati

Mia ada umumkan 20 orang pengunjung bertuah di SINI. Nampaknya sehingga saat ini baru ada 13 orang pengunjung bertuah yang sudah menuntut cenderahati di fanpage Mia.




Masih ada 7 orang pengunjung bertuah yang belum tuntut cenderahati. Mia masih menunggu.....

harap yang lain dapat bersabar ya...

posted from Bloggeroid

39 comments:

  1. dapat..baru online..dah PM kak mia..:)

    ReplyDelete
  2. Tahniah sekali lg kepada semua pemenang....

    ReplyDelete
  3. kak mia nk bg hadiah ni... cepat =) hehe

    ReplyDelete
  4. Taniah kepada semua pemenang.. klau ade lg ni, nk jugak join lepas ni. Haha..

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada pemenang.. Bg yg x nak hadiah tu, bg saya je. :D

    ReplyDelete
  6. Salam pgi Sabtu...

    KakUmmi datang singgah dengan senyuman, sudah dibaca semalaman, terimakasih ya Mia... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam pagi ahad ya kak ummi.... mia dah terima. thanks ya...

      Delete
  7. jelesnya dorang menang . lain ali saya ikut ya kak mia ;)

    ReplyDelete
  8. kalau dorang tak nak hadiah tu pass kat org lain jer....hihi

    ReplyDelete
  9. Tak perasan kot dah menang. Hehe. Yang tak menang ni menanti ja kalau tak nak hadiah tu :)

    ReplyDelete
  10. ceh yang tujuh lagi tuh taknak ke --> org ni nak hehe ,, akak jmeput singgah http://ifharzcho.blogspot.com/2013/10/kisah-doodle-order.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni... tinggal 3 lagi belum tuntut...

      Delete
  11. sally dah pm kak...sorry terlewat...busy weekend! hehehe...nway, thanks!!! :)

    ReplyDelete
  12. hadiah hadiah..hadiah... siapa yang tak mo claim tu,,hehehe :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.