Lawak STRESS

Thursday, October 17, 2013

Lawak STRESS

Mula-mula Mia baca macam tak berapa nak faham. Bila baca 2, 3 kali barulah faham lawak STRESS ini...

Sekadar bacaan santai di malam hari, Mia kongsikan dalam entri ini...




Pak Mat pemandu teksi menaikkan seorang gadis cantik di tengah jalan, tiba2 gadis itu pengsan di dalam teksi dan Pak Mat menghantarnya ke Hospital. Pak Mat sedikit Stress!

Sampai di Hospital doktor mengatakan bahwa gadis itu hamil dan mengucapkan tahniah kepada Pak Mat. Pak Mat mengatakan bahawa dia bukan ayah dari bayi itu, tapi gadis itu mengatakan bahawa Pak Matlah ayah bayi itu. Pak Mat bertambah Stress!!

Pak Mat meminta test DNA untuk membuktikan bahwa dia ayah bayi itu atau bukan. Pak Mat pun ditahan sementara menunggu hasil ujian. Pak Mat semakin Stress!!!

Setelah ujian selesai doktor mengatakan bahwa Pak Mat mandul sejak dari lahir. Pak Mat pun kemudian dibenarkan pulang. Ketika dalam perjalanan pulang, dia memikirkan 3 anaknya di rumah.

SEKARANG PAK MAT BENAR-BENAR STRESS!!!! SIAPA BAPAK ANAK-ANAKNYA ?

sumber : whatsapp

adui... baru kantoi bininya... kesian sungguh kat Pak Mat...

posted from Bloggeroid

20 comments:

  1. hehe lawak di tengah malam.. selamat malam kak mia :) sorry ye ros macam chipsmore. kejap ada, kejap hilang... hee :D

    ReplyDelete
  2. lau aku pun betul2 stress lau jadi macam pak mat tu..hahaha

    ReplyDelete
  3. aiza pernah dengar lawak ni.. hihi.. kasihan pak mat..

    ReplyDelete
  4. hahahaha....lawak2 lau org baca xsenyum memang lawak cuz cter nie lawak ler hehehe...

    ReplyDelete
  5. Hahaha! Pernah dengar lawak ni kat FB.. ^_^

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.