Lukisan Sofea Dengan S Pen

Monday, October 14, 2013

Lukisan Sofea Dengan S Pen

Macam inilah gayanya kalau setiap hari Sofea melukis. Pandai pula dia explore sendiri. Buat lukisan baru setiap kali nak melukis. Lepas siap lukis, pandai pula dia save sendiri.




Suka tengok bila ada catitan tarikh dan masa. Hari ini sahaja dah buat 3 lukisan. Suka dengan perkembangan Sofea ini.

tak sabar nak tunggu bilalah dia dapat melukis objek dengan betul...

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. pintar sofea ;)..t lama2 mesti sofea pandai melukis

    ReplyDelete
  2. hehehe , untungla , budak2 memang suke melukis , sebab tuh la kalaw kiter mengajar budak2 pra pun berasaskan imej dan gambar, ilustrasi , lagi cepat budak belajar ...

    ReplyDelete
  3. tak apa. perlahan-lahan. save je masa sofea baru start nak melukis. nanti bila dah terror, boleh tengok lukisan lama :)

    ReplyDelete
  4. haha nanti bila sofea dah besar panjang ,bolehlah kak mia tunjuk dekat dia :D

    ReplyDelete
  5. cantik.. :)

    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/10/jejaka-bungkus-dalam-drama-raya-korban.html

    ReplyDelete
  6. lama2 mesti pandai melukis sofea ni.. hehe

    ReplyDelete
  7. Wow lukisan abstrack dari sofea. Hanya sofea saja yang boleh terjemahkannya

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.