Pukul 3.00 Pagi

Thursday, October 31, 2013

Pukul 3.00 Pagi

Kalau dah tertidur awal jam 8.00 malam, macam inilah jadinya. Tengah malam boleh bangun, dan sibuk menghadap handphone dia.




Sofea.. Sofea... ni dia tengah sibuk main pou dia. Nak shopping baju baru katanya. Segar bugar. Mia dah ngantuk semacam. Akhirnya... matikan lampu. Tinggal lampu dapur sahaja supaya tak gelap sangat. Barulah dia tidur semula.

selagi tak gelap, selagi itu susah nak tidurkan dia......

posted from Bloggeroid

32 comments:

  1. sama ler dgn anak akak jugak main game kat tablet macam tak ingat besok nak sekolah....leka sangat....

    ReplyDelete
  2. kusyuk betuil tu jaga pou dia...
    dah ada handphone dh sofea..
    bleh ler bag shark pinjam nnti.
    hehe.

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum...kak mia,

    wahh... khusyuk main pau nampak...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. hamboi sofea...dah macam orang besar dah...main pou tengah2 malam...

    ReplyDelete
  5. hah... sama sama... mlm main game sblm tidu

    ReplyDelete
  6. wah bukan main khusyuk lagi anak aunty yang sorang ni, nampak susut sikitlah kak badan sofea...

    ReplyDelete
  7. bukan apa tu dia nak temankan ibunya qiamullail kot

    ReplyDelete
  8. Salam.. tutup lampu cepat.. kasi dia tidur.. tapi dia tak takut gelap kut..

    ReplyDelete
  9. hahaha..bila dah awal sgt tido jadi centu lah..even husna sendiri..=P

    ReplyDelete
  10. pou dan smartphone user memang tak boleh dipisah kan.heheehe...

    ReplyDelete
  11. sy pn kadang2 cmtu =) bila duk rumah ni, tidur xmnntu je..kdg2 bgun terlalu awal..kdg2 tido awal sgt..

    ReplyDelete
  12. anak-anak sekarang dah terbiasa dengan gajet ka..

    ReplyDelete
  13. Kepala dia tengah khusyuk memikirkan ttg pau tu mmg susah nk tidur.. anak sy pun prnah mcm tu hehee.. :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.