Pengumuman Peserta Kempen Terbaik

Seperti yang dijanjikan. Setelah mengambil kira komitmen di facebook dan di luar beserta entri di dalam blog. Cara promote di blog dan gaya persembahan ayat untuk entri-entri lain semasa kempen Mialiana.com akhirnya keputusan peserta kempen terbaik jatuh kepada blogger Rafina Mimi.

Dimaklumkan keputusan yang dibuat tiada berat sebelah. Entri-entri yang dibuat oleh Rafina Mimi memang terbaik. Pandai menambat hati sponsor. Mia nak ucapkan tahniah.

Yang lain-lain di harap jangan berkecil hati. Sememangnya semua telah berusaha bersungguh-sungguh dan membantu Mia. Terbaikkk!

Cenderahati untuk peserta kempen terbaik ialah jubah lycra satin dan tudung syria (warna pink) berjumlah RM 200.00 di sponsor oleh RSFG DCM seperti yang telah dimaklumkan dalam entri DiGi WWWOW Awards 2012 - RSFG DCM : Sponsor Kempen Mialiana.com.





Peserta kempen terbaik dikehendaki bergambar dengan memakai jubah dan tudung dan membuat entri sponsor. Di samping itu juga dikehendaki meletakkan banner sponsor selama 3 bulan di dalam blog. Sila copy coding di sini...





p/s: Wahhh.. tak sabar rasanya nak tengok Rafina Mimi menggayakan jubah dan tudung tersebut.

Post a Comment

15 Comments

  1. terima kasih banyak2 mia dan juga kepada sponsor..saya akan cuba buat yg terbaik untuk entri sponsor tu nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah pd yg dpt tu... yg len leh cuba len kali... salam singgah balas n dah follow u

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah sini dan follow blog mia...

      Delete