image Makan Roti Canai Dengan Sambal Malam-Malam - Mia Liana

Friday, 14 September 2012

# Family Matters # From Me

Makan Roti Canai Dengan Sambal Malam-Malam



Tiba-tiba dah malam macam ni perut terasa lapar pula. Suami Mia pun ajak makan luar. Nak makan yang ringan-ringan..

Alahai... Bila nak makan roti canai kosong, kuah dal dah habis. Terpaksa makan dengan sambal sahaja. Ramai pula yang makan kat Restoren Noor ni.

Mungkin sebab esok kan ramai yang tidak kerja, jadi mereka makan malam di luar.

Hmmm... Hajat di hati memang nak diet lepas raya. Tapi tidak boleh pula.. Huhuhu...

p/s : makan sekeping je ni...
Published with Blogger-droid v2.0.6

32 comments:

  1. dah la tengah lapar ni kak.. ade jugak yg redah g mamak lepas ni.. haha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. uwaaaa tu la pasal shida... dugaan kuat betul. minggu depanlah baru start diet semula. hehehehe

      Delete
  3. roti canai kosong, my pebret,sedapnyaaa

    ReplyDelete
  4. jalan-jalan cari kolestrol la nampaknye. hehe..

    ReplyDelete
  5. Makan dengan sambal pun SODAP...he..he... lagi-lagi roti canai tu lembut peh mmg sedap Mia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedaap hainom... tu yang cepat habis bila di restoren ni..

      Delete
  6. Replies
    1. haah.. nak alas perut. kalau tak nanti masuk angin pula.

      Delete
  7. Replies
    1. uiii nasi lemak ada waktu sarapan.. waktu tengah malam roti canai je...

      Delete
  8. sedap ea roti canai dengan sambal..selalu pekena kuah dal jee..:D

    ReplyDelete
  9. malam2 perkena roti canai sedap jugak kikiki hilang diet...

    ReplyDelete
  10. hahaha...diet2 juga tp bila suami dh ajak 2 x ble lah nak nolak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal mrs velentine. terus lupakan diet tu.. hehehe

      Delete