Review Pemenang #8 : Azwar Syuhada


Review Pemenang #8 : Azwar Syuhada

Mula-mula Mia nak ucapkan takziah kepada Azwar sebab telah tidak sengaja terdelete blognya baru-baru ini. Sayangnya, blog itu dah banyak sangat entri dan followernya. Sedihnya, belum sempat Mia review entrinya lagi.

Tapi untuk tidak menghampakan Mia, Azwar telah rela hati membuat entri semula di blog barunya walaupun tidaklah sama macam entri asal. Mia terima juga entri ini. Terima kasih ya Azwar sudi berikan kerjasama.

Jom kita tengok apa kata Azwar dalam entri INI...

Nyatakan apa yang anda suka dalam blog Kak Mia ??
Azwar suka blog kak Mialiana kerana beliau  merupakan seorang wanita yang bertanggunggjawab sebagai anak kepada sepasang ibubapa , sebagai seorang isteri kepada seorang lelaki , sebagai seorang ibu kepada anak-anak , dan juga sebagai seorang pelajar terhadap pelajaran dan kerjayanya . Kak Mia juga seorang wanita yang mempunyai attitude yang baik malah beliau juga pernah tercalon dalam beberapa anugerah . Antaranya , Commonwealth Educational Media Centre for Asia (CEMCA) Award , for the 13th Convocation of Open University Malaysia , dicalonkan anugerah pelajar terbaik , Anugerah Canselor for the 13th convocation of Open University Malaysia , Anugerah Perkhidmatan Cemerlang , dan beliau juga turut tersenarai dalam Top 10 Blogger of the Year Digi WWWOW Awards 2012 .

Di samping itu juga , beliau merupakan seorang yang mesra alam . Maksudnya , Kak Mialiana seorang yang rajin beramah mesra dan tidak pernah lokek ilmu . Tanya sahaja dekat kotak cbox beliau , pasti ada balas punya . Malah , cara pengolahan dan pengalamannya menarik minat azwar untuk mengikut jejak langkah beliau . Bak kata orang tua-tua dahulu , amek berkat . Kak Mia juga rajin berkongsi cerita mengenai pengalaman belajar di Open University Malaysia , dan tip-tip blogging . Malah cara penyampaian yang santai  dalam blog beliau sesuai untuk semua peringkat usia . Itu sahaja cerita yang membuat azwa tertarik , bagi sesiapa yang mahu mengenali kak Mialiana . Bolehlah terjah blog beliau .


Inilah tagline kak Mialiana iaitu Smile ! Smile ! Smile ! . Bagi azwa , maybe kak Mialiana mengamalkan kehidupannya dengan rajin senyum walaupun ada masalah . Seperti , senyum-senyum selalu pasti tiada masalah gitu . Big smile untuk KAK MIALIANA 

Hmm... apa yang Mia ingat, Mia suka jawapan Azwar yang menggambarkan tentang personaliti Mia. Azwar pun rajin blogwalking ke mana-mana blog. Mia ada perasan kat shoutbox blogger lain. Semoga Azwar happy dengan dunia blog ini... peace (^_^)

p/s : jom support blog baru Azwar...

Post a Comment

24 Comments

  1. owh mcm mana kak mia boleh terdelete blognya. Tak pe.. tak sengaja kan.. =)

    hai azwa. dah follow pon azwa dulu =)

    ReplyDelete
  2. taniah , hehe . Kalau dia cuma terdelet blog bolehlah restore balik tapi ni dia terdelete sekali dengan account google,huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... kesiannya... takleh nak buat apa lagi dah..

      Delete
  3. tahniah azwa...
    2. kesian kat azwa sbb terdelete blog nyer..

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kak mia.. =)
    Selamat tahun baru buat kak mia.. >_<

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada azwar....baru tahu yg blog lama dia dah terdelete...

    ReplyDelete
  6. Tahniah Azwar.
    Dah terjah & follow blog baru Azwar.

    ReplyDelete
  7. Aik kalau terdelete blog mesti boleh undelete lagi kan???

    ReplyDelete