image Corporate Luncheon Swiss-Inn Johor Bahru - Mia Liana

Thursday, 28 February 2019

# Events

Corporate Luncheon Swiss-Inn Johor Bahru


Pada hari Selasa 19 Februari 2019 bersempena Hari Chap Goh Mei, Mia hadir bersama rakan-rakan blogger lain ke event Corporate Luncheon Swiss-Inn Johor Bahru.

Waktu tengahari Mia gerak ke sana. Sampai saja, event dah pun bermula. Dengan muka tak malunya terus selfie dengan mereka ni.


Sedang menjamu selera masing-masing berhenti seketika untuk posing selfie dengan kamera handphone Mia. Terima kasih Kim Tan, Sunah, Sis Lin, Ain dan Suzlin.
Alhamdulillah... terima kasih Swiss-Inn Johor Bahru kerana telah sudi jemput kami ke sini bersama rakan media yang lain.

Jom tengok gambar lain.... zassss...








Inilah namanya Yee Sang. Kali pertama Mia makan. Rasa unik dan sedap.


Menu yang Mia makan.


Kenyangnya. Bila tengok kat gambar ini, banyak pula pingan mangkuk yang telah digunakan. Puas makan. Syukur....


** sambil makan sambil beramah mesra dengan yang lain....


6 comments:

  1. Kannn baru perasan, makk aii banyaknya pinggan dan cawan hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhhh.. kantoi. siapa punya lah tu.... hihihi...

      Delete
  2. Seronok bila sertai event macam nie.. Sambil makan sambil beramah mesra kan Mia..

    ReplyDelete
  3. hahahahha muka selfie yang first tu tengah ada makanan dalam mulotttt

    ReplyDelete