image Selesa Shopping Di DIY - Mia Liana

Saturday, 23 February 2019

# Family Matters

Selesa Shopping Di DIY


Hmmm... kisah semalam. Asal nak beli sepit baju dengan pensel mekanik Sofea kat DIY. Tapi tu lah... Dah namanya shopping ni satu terapi stres.

Tup.. tup.. Sofea berkenan pula kat pencil box berzip. Katanya pencil box yang lama dah tak muat. Nasib cantik pula yang baru ni.



Entah kenapa... padahal nak beli sedikit tapi boleh pula jalan satu DIY... seronok tengok-tengok barang. Banyak pilihan. Harganya pun murah. Kadang itu, tak semena-mena boleh banyak pula yang dibeli.

Selalu pesan kat Sofea, beli yang perlu sahaja. Alhamdulillah... dia ingat pesan Mia dan sentiasa berbelanja mengikut bajet.


** selalu terjebak dengan DIY..


8 comments:

  1. Alhamdulillah, berbelanja mengikut keperluan

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. haah... kalau takde nak beli apa-apa.. lebih baik jangan masuk... hihihih..

      Delete
  3. mrdiy ni memang hahaha nak beli bnda lain terbeli benda lain

    ReplyDelete
  4. DIY kemarin datang ke DIY beli vakum untuk ketera Etuza..

    ReplyDelete
  5. Kedai ni berhantu.. kalau dah masuk payah nak keluar tanpa barang di tangan.. ekekeke..

    ReplyDelete