image Follower Mialiana.com Yang Ke 8888 - Mia Liana

Tuesday, 25 December 2012

# Blog Matters

Follower Mialiana.com Yang Ke 8888

Follower Mialiana.com Yang Ke 8888

Cantiknya nombor 8888 ni. Nasib sempat Mia printscreen. Jom kita tengok siapa follower Mialiana.com yang ke 8888.


Tengok-tengok kat shoutbox pula. Sebab bila klik di icon follower tu tiada link. Nasib ada tinggalkan jejak kat shoutbox Mia.


Dan inilah blognya, When My Story Begin. Namanya Aireyn Ashra. Blogger personal yang masih muda. Dah lama berblog cuma jarang update.


Jemputlah berkenalan dengan Aireyn ya... Selamat terjah menerjah...

p/s: 8888, nombor lambang kekayaan...

51 comments:

  1. lucky number..haha..unfotunately wasn't me.. :)) congrats aireyn :))

    ReplyDelete
  2. Nice number...8888.Terjah sebentar~

    ReplyDelete
  3. tahniah akak, makin ramaii follower kat cni! semakin meriah^^
    hehe dpt review special dprd kak mia mmg berbaloi-baloi :) hihi.

    ReplyDelete
  4. 8888 No ong ni kak Mia, hehe.. Tahniah :)

    ReplyDelete
  5. tahniah and congrats. haha. betuah

    ReplyDelete
  6. bila la follower belalang nak sampai nombor tu ^_^

    ReplyDelete
  7. tediaaa ! Harap-harap mencecah 10k cepat-cepat ye, hehe

    ReplyDelete
  8. Mia tahniah dan syukurilah nikmat berblog yang sangat berbaloi..terbaik followers..

    ReplyDelete
  9. hehe cantik plak nombor tu..tahniah kepada mialiana.com

    ReplyDelete
  10. Wah, tahniah Mia!
    Cantik betul nombor tu.

    ReplyDelete
  11. hihi . tak sangka . terima kasih kak Mia sngt2 . huhu baru sedarr hihi Lucky number 8888 :))

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...cantik nombor tu n dah semakin ramai follower mia yer...:)

    ReplyDelete
  13. kalau tak silap angka 8 bagi orang cina, ada tuah. hehe.
    ramai follower kak mia. tahniah !
    jap nak terjah rakan blogger baru. boleh berkenalan :)

    ReplyDelete