Dah Mula Lukis Orang

Friday, October 18, 2013

Dah Mula Lukis Orang

Sukanya dengan perkembangan Sofea melukis sekarang ini. Dah mula lukis orang..

Jom tengok karya lukisan Sofea..








Bila pandang lama-lama lukisan Sofea ini macam ada mesej yang nak disampaikan... ada gambar yang macam bilik bedah pun ya... ada gambar orang yang jalan-jalan... ada gambar macam 2 orang sedang berborak.....

Apa-apa pun yang dilukis oleh Sofea, Mia tetap terima. Tak pernah halang dia dari gunakan S Pen untuk lukis di Samsung Galaxy Note 3 ini...

nampak sweet je...

posted from Bloggeroid

18 comments:

  1. alahai..bijak dia kak. dia minat lukis ni

    ReplyDelete
  2. Hehe..org lidi pun org lidi la..lama2 nnti pndai melukis la ni..warn warni lg.. :)

    ReplyDelete
  3. pandai suda sofea melukis orang..da peningkatan.

    ReplyDelete
  4. lukisan kanak2 ni...ada byk luahan hati depa..kena perati n dalami :)

    ReplyDelete
  5. macam lukisan nak tambah ahli keluarga pun ada......hihi

    ReplyDelete
  6. bagus la macam nie. nnty improve la lukisan dia hehe

    ReplyDelete
  7. Budak-budak memang suka melukis dan mewarna.

    ReplyDelete
  8. kalau sofea betul2 minat melukis boleh lah hantar dia g art class.. asah lagi bakat yg ada.. hehe

    ReplyDelete
  9. Mungkin ada sesuatu yang nak diluahkan.. ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.