image Dah Mula Lukis Orang - Mia Liana

Friday, October 18, 2013

# Family Matters

Dah Mula Lukis Orang

Sukanya dengan perkembangan Sofea melukis sekarang ini. Dah mula lukis orang..

Jom tengok karya lukisan Sofea..








Bila pandang lama-lama lukisan Sofea ini macam ada mesej yang nak disampaikan... ada gambar yang macam bilik bedah pun ya... ada gambar orang yang jalan-jalan... ada gambar macam 2 orang sedang berborak.....

Apa-apa pun yang dilukis oleh Sofea, Mia tetap terima. Tak pernah halang dia dari gunakan S Pen untuk lukis di Samsung Galaxy Note 3 ini...

nampak sweet je...

posted from Bloggeroid

18 comments:

  1. alahai..bijak dia kak. dia minat lukis ni

    ReplyDelete
  2. Hehe..org lidi pun org lidi la..lama2 nnti pndai melukis la ni..warn warni lg.. :)

    ReplyDelete
  3. pandai suda sofea melukis orang..da peningkatan.

    ReplyDelete
  4. lukisan kanak2 ni...ada byk luahan hati depa..kena perati n dalami :)

    ReplyDelete
  5. macam lukisan nak tambah ahli keluarga pun ada......hihi

    ReplyDelete
  6. bagus la macam nie. nnty improve la lukisan dia hehe

    ReplyDelete
  7. Budak-budak memang suka melukis dan mewarna.

    ReplyDelete
  8. kalau sofea betul2 minat melukis boleh lah hantar dia g art class.. asah lagi bakat yg ada.. hehe

    ReplyDelete
  9. Mungkin ada sesuatu yang nak diluahkan.. ;)

    ReplyDelete