Jamuan Makan Untuk Pelajar Praktikal

Friday, October 25, 2013

Jamuan Makan Untuk Pelajar Praktikal

Semalam tengahari, Unit ICT ada buat jamuan makan untuk pelajar praktikal, Kila yang akan tamat latihan di sini pada akhir bulan nanti. Kami buat makan-makan di Secret Recipe, Plaza Angsana.

Jom tengok....
























Alhamdulillah... kenyang sampai ke malam. Itu pun ada yang tidak dapat dihabiskan. Jumlah harga yang dibayar ada dalam entri SINI.

Harap Kila dapat mempraktikkan ilmu yang dicurahkan dan pengalaman yang ditimba di sini apabila memasuki alam pekerjaan kelak.

semalam juga terima pelajar praktikal baru, Aqhmar... (^_^)

posted from Bloggeroid

54 comments:

  1. Ramai juga yang praktikal ye Mia,,,sedap makanannya ...yummy

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde la ramai sangat... ada la seorang dua dalam satu masa...

      Delete
  2. ala zaman belaja TB da lame abis..boleh x nk praktikal kt tmpt kak mia lak kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala... takpe... mana tahu ada adik ke.... hihih

      Delete
  3. semoga terus succes untuk pelajar praktikal tu...

    ReplyDelete
  4. kenapalah baru kenal kak mia hehe kalau tak, zaman belajar dulu boleh mintak praktikal kat sana kekeke

    ReplyDelete
  5. ok, kak mia, mak buyung nak request suh belanja ni...sebab lapar tengok gambar tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak buyung ni jauhlah.... camne nak belanja.... huhuhu

      Delete
  6. lapar lak tgk makanan sedap2 belaka...

    ReplyDelete
  7. kalau la Su blh pi jb next week, blh kak mia blanje SR eh.. kikiki.. tp my team je yg turun sana pi jmpe en.hafiz.. Su kena pi melaka plak.. huhu..

    ReplyDelete
  8. adehhhh.. makanan tak menahan.. sedapnya kak..

    ReplyDelete
  9. fine²...terliur tgk makanan tu...T_T

    ReplyDelete
  10. ohhhh ini yang akak makan tu kan.... bestnyaaaa.... dah lama dneo tak ke secret recipe

    ReplyDelete
  11. yummi..sedapnye mknan tu semua hehee ^_^

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.