image Makan Malam Di Chao Phraya - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 31 July 2013

# Community # Family Matters

Makan Malam Di Chao Phraya

Alhamdulillah... Kenyangnya. Baru sahaja lepas makan di restoren Chao Phraya. So sweet...







Makan berempat dengan kawan Suami Mia, Badar yang bakal berkahwin pada bulan September ini. Sambil berborak sambil makan...

Congratssss... pada bakal mempelai ini. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. (^_^)

sesi flirting....

posted from Bloggeroid

23 comments:

  1. blm smpt nk berjimba kt luar lg..tengok la this week hehe

    ReplyDelete
  2. Sedap tgk menu.. Thun ni x smpt lagi berbuka di luar..

    ReplyDelete
  3. mula2 tengok tajuk je sy ingat kak mia g makan kat tebingan sungai chao phraya di thailand sana tuh.. rupanya restoran tu yg nama chao phraya.. hikhik.

    ReplyDelete
  4. yummy.....

    pss...klu sudi emelkan rietta nama dan alamat surat menyurat yea...di henrietta3321@gmail.com

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru untuk member kak mia.. ^^

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum....kak mialiana,

    sekali makan sedap...lah ... terliuh dah nie.....

    mselim3

    pls: kirim salam kat member kak, dan jgn ucapkan selamat pengantin baru k....

    ReplyDelete
  7. serius terliur dah la baca post ni tgh hari buta hehehe

    ReplyDelete
  8. oooh ingatkan pegi thailand td...hehe...apa2 pun tahniah buat bakal pengantin tu... :)

    ReplyDelete
  9. Wah enaknya makanan tuh, Tahniah juga kepada bakal pengantin.

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...kedai ni yg kat belakang Giant U mall ke mia...?

    ReplyDelete