image Blackout - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Tuesday, 23 July 2013

# Family Matters

Blackout

Aduhai dah 2 malam ada blackout kat kawasan perumahan Mia. Semalam blackout setengah jam. Malam ini rasanya dah nak hampir 45 minit...




Harap-harap janganlah lama sangat. Berpeluh sambil berkipas ni.. Jiran-jiran sebelah, ada yang lepak di luar rumah. Bila lihat luar, malam ini bulan penuh...

Kami duduk dalam rumah sahaja sambil bercahayakan lampu lilin. Cepat-cepatlah ada elektrik... huhuhu...

mood bergelap...

posted from Bloggeroid

23 comments:

  1. lama jugak 45 minit tu kak mia.. berpeluh.. :)

    ReplyDelete
  2. laaa yeke kak mia. sabar eh. inshaaAllah nanty okey la :)

    ReplyDelete
  3. Hehe..dulu2 Black out sy suka.. Hehe... Sbb klu black out blh candle light dinner...mkn bertmnkn pelita myk.. Hehe

    ReplyDelete
  4. Mmg sgt2 tension kalau blackout. Tambah2 wan yg ada 3 akuarium nak jaga lagi. Naseb baik ada spare pump. Kalau tak jenuh jugaklah.

    ReplyDelete
  5. kasihan kat anak Mia yang kecik tu,mesti kepanasan,tapi mia saya rela takde api dari takde air...susah juga...

    ReplyDelete
  6. suy cukup fobia bila black out... huhu...

    ReplyDelete
  7. Sian Mia..tapi kalau blacout memang tension...mati akal kejab..

    ReplyDelete
  8. tak suka black out malam-malam nie...anak-anak mesti panas time tidur.....

    ReplyDelete
  9. bapak tensyen lau blackout...dgn panas nyer...dgn nyamuk nyer...

    ReplyDelete
  10. sabar aje la.. panas kalau blackout..

    ReplyDelete
  11. blackout malam sejuk sikit drpd blackout siang. cuma tak bestnya gelap. dan part tido payah sikit. panas. huhu

    ReplyDelete
  12. dalam satu situasi dimana xde air dan xde elektrik, fae rela xde elektrik hihi.

    ReplyDelete
  13. Masalah Eraz kat rumah ini lebih kepada AIR..

    ReplyDelete
  14. Kalau blackout ni yg tak tahan panaskan Mia

    ReplyDelete