image Menu Berbuka Puasa - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Saturday, 20 July 2013

# Family Matters

Menu Berbuka Puasa

Berbuka puasa di rumah mertua hari ini. Laksam pilihan menu berbuka untuk hari ini.

Dari hari itu teringin nak makan, akhirnya dapat juga kat bazaar ramadhan. Beli banyak sedikit supaya yang lain boleh merasa.




Alhamdulillah... syukur.

mood suka...

posted from Bloggeroid

28 comments:

  1. Untunglah dapat makan macam-macam. Tak mcm kita, time berpantang boleh kena time puasa and raya pulak (*_____*)"

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar ya suzlin... kena jaga diri betul2 masa pantang ni...

      Delete
  2. hihi..cik akak tak pernah makan kak mia :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia....selamat berbuka yer...:)

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan laksam...lepas nie nak kena cari....

    ReplyDelete
  5. oumm. bes2... thumb up kalo dpt laksam, hehe

    ReplyDelete
  6. dah lama tak makan laksam nie kak...sedapnya...

    ReplyDelete
  7. laksam , dah lama tak makan , nyum nyum sedap tu

    ReplyDelete
  8. Sedapnya kak. Kalau farah dah makan. Orang lain minta pun farah tak akan bagi. Favourite tu. hehe

    ReplyDelete
  9. nyum..nyum..tibe2 rasa lapaq pulak..hehe

    ReplyDelete
  10. wah.. sedapnya laksam.. dah lama aiza tak makan ni..

    ReplyDelete
  11. Laksam... Thun x cuba lagi... Next time akn ke bazar...

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. kenyang jugalah eraz... malam2 mencari makanan juga... hehehe

      Delete
  13. tak pernah lg makan laksam walaupun selalu je jumpa kat bazaar..

    p/s : kak mia, nak alamat boleh? nk poskan so-called kad raya buat kak mia.. boleh tinggalkan kat komen je.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo nanti cubalah ya aisya..

      p/s: kak mia dah respon kat fanpage ya...

      Delete
  14. Sedapnya laksam..
    Akak suka kalau sayurnya banyak dan sambalnya agak pedas..

    ReplyDelete