image Terserempak Dengan Kemalangan Di Perling Mall - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 25 October 2012

# Community # From Me

Terserempak Dengan Kemalangan Di Perling Mall


Semalam petang balik kerja, Suami Mia nak ngeteh sambil makan roti canai kat Restoren Rafi, berdekatan dengan Perling Mall tapi tutup pula.

Betul-betul kat depan kami letak kereta, di jalan besar ada kemalangan pula. Nasib tersangkut kat pokok. Kalau tak, boleh terbang sampai ke sini. Huhuhu..

Sempat jugalah snap beberapa keping gambar. Betul-betul lepas dari kawasan simpang tiga. Ni mesti kes bawa laju dan pusing ke kiri. Tidak sempat nak libas balik dah terbabas. Keadaan ini telah mengakibatkan kesesakan jalan raya.


Berhati-hatilah di jalan raya... Nak-nak masing-masing ni sedang sibuk pulang ke kampung halaman di musim perayaan.

p/s: nasib pemandu tidak mengalami apa-apa kecederaan, cuma terkejut ajelah..

Published with Blogger-droid v2.0.6

32 comments:

  1. kereta mmg nk laju je klu lalu jln situ.. mmg susah nk kuar simpang area tapak shell lama..

    ReplyDelete
  2. Drift tersalah budgetlah nie....ke pokok perginya....hati-hati memandu !!!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tu la MV... risau juga ni. kadang kita hati2 , orang lain pula yang tak hati2... payah juga...

      Delete
  4. kakcik cukup takut kalau terserempak dengan kemalangan - berbeza dengan suami kakcik yang sentiasa nak ke depan untuk tengok samada dia boleh beri bantuan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiiii beraninya dia kak chik. mia dan suami memang takut nak pergi dekat...ngeri..

      Delete
  5. ritu otw blk kl dri penang memang byk jumpe exciden...

    ReplyDelete
  6. adoi...
    duit melayang untuk baiki keta...
    tp takpa, asalkan nyawa tak melayang..
    huhu..

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan urusan dia.. ohya, Selamat hari Raya AidilAdha.. ^_^

    ReplyDelete
  8. ya allah..ade korban nyawa ke?


    p/s : oh kak mia nie org johor gupenyee...

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. haah.. samalah dengan mia... pejam mata tapi tengok jua..

      Delete
  10. Mulakan pemanduan dengan Bismillahhirohmannirahim sebaik-baiknya berzikir di dalam hati "Allahuakbar" setiap detik

    ReplyDelete
  11. Nasib baik tak terbabas lagi jauh.. Akak cukup takut kalau tgk kemalangan..

    ReplyDelete