Monday, January 2, 2012

Kaki Sofea Terluka Di Hari Pertama Tahun 2012

Kisahnya malam tadi, sewaktu Mia dan Suami Mia sibuk di dapur. Tidak perasan kan Sofea sekejap. Tiba-tiba, Sofea jalan darah menitis-nitis di lantai dapur. Berderau darah. Sofea cuma mengadu sakit. Tapi bila dia dah nampak darah dia, teruslah menangis. Terlanggar bucu tajam rasanya. Memang Sofea ni ligat dan jenis tak duduk diam. 

Cepat-cepat Mia bersihkan dengan alcohol swab dan bubuh krim Nutrimoist CNI. Suami Mia pula ambil peralatan bandage dan balut luka Sofea. Bahaya, takut ada infection. Nasib baik lukanya tidak berapa dalam.

Gambar malam tadi. zasssss..



Gambar pagi tadi masa hantar Sofea ke rumah Mak Semah. zaassss...




Tetap tersenyum bila nak ambil gambar. Mood ceria...

p/s: risau, tak boleh cuai sekejap...

11 comments:

  1. alolo . kesiannya sofea . semoga sembuh cepat ye dik . ;)

    ReplyDelete
  2. kcian dia, smoga cpat sembuh..

    *hepi new year, kak mia ^^
    sori bru singgah sini, aritu outstation, x smpat bW, huh...

    ReplyDelete
  3. terima kasih ya semua. sudi wish sofea. sofea dah sembuh. luka pun dah rapat cuma masih merah je...

    sekarang ni, dia dah tak ngadu sakit lagi...

    ReplyDelete
  4. anak2 kecik ni memang kdg2 kalo depa main sorg2 kena jugak tgk2 kan.. x perlah.. dah semakin baik kan..

    ReplyDelete
  5. Salam, mia. Alala...kesian tengok sofea. Mudah2an lukanya cepat sembuh. Nasib baik ada stok ubat2an kan, jenama CNI lagi, hehe...

    Sportingnya sofea, masih tersenyum walupun kaki luka.....:)

    "Dah lama kak tak buat entri baru, dpt melawat blog mia melalui fb saja, ini pun kejap je online....:D"

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Buy Here Online @ Mialiana.com