Top 3 Entri Terbaik Mialiana.com

klik pada gambar untuk besarkan

Mia nak war-warkan top 3 entri terbaik di Mialiana.com

Hanya Secebis Kertas, entri pertama yang paling banyak mendapat pageviews iaitu 5,031 Pageviews. Sumber entri ini adalah daripada emel dan kebanyakkan pengunjung jumpa entri ini melalui search engine. Klik SINI untuk tengok entri tersebut.

Mata bergerak-gerak: Antara pemikiran orang tua-tua dan saintifik adalah entri kedua yang paling banyak mendapat pageviews iaitu 4,131 Pageviews. Sumber entri ini adalah daripada emel dan kebanyakkan pengunjung jumpa entri ini melalui search engine. Sama seperti entri pertama tadi. Klik SINI untuk tengok entri tersebut.

Telenovela : Rosalinda pula adalah entri ketiga yang paling banyak mendapat pageviews iaitu 3,720 Pageviews. Entri ini adalah entri berbahasa Inggeris menyatakan betapa sukanya Mia terhadap telenovela ini. Mia juga turut memasukkan video dari youtube tentang lagu tema telenovela yang hot sangat pada masa dulu di TV3. Kebanyakkan pengunjung jumpa entri ini melalui search engine. Klik SINI untuk tengok entri tersebut.

Setiap hari ada saja yang baca entri-entri ini. Terima kasih kepada semua pengunjung blog Mialiana.com terutamanya pada silent readers.

Post a Comment

16 Comments

  1. Rosalinda... fav telenovela sy tu kak... asal petang duduk depan tv... dulu sanggup tinggalkan kerja sekolah sekejap sebab nak tengok cerita ni... hehehehe...

    ReplyDelete
  2. bila lah boleh dapat viewer banyak macam kak mia tu. nak promote tak pandai. kak mia ajar la. kita kan johor blogger hii

    http://sayebuatblogini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. cite rosalinda ni mak saya cukup minat...

    ReplyDelete
  4. sama macam k.fieda..ma yana cukup suka citer rosalinda ni..

    ReplyDelete
  5. sy pun suke crite rosalinda gak.. ^_^

    whoa~!! gile byk views.. jealous sy, hehe..

    ReplyDelete
  6. @masz tu la.. penangan rosalinda ni kuat betul... sanggup tinggalkan segala kerja kejap semata-mata taknak tertinggal satu episod pun... fiuhhh

    ReplyDelete
  7. @Nurul Syakira Zainal kira ni macsm entri SEo. orang sentiasa cari dalam search engine. tu la nak ajar camne hek? tak reti. buat je entri.

    ReplyDelete
  8. @fieda hehehe lagi satu peminat rosalinda... sebab dia sweet sangat... tu yang ramai suka..

    ReplyDelete
  9. @Prettywrite uikkk.. tambah lagi satu peminat rosalinda.. memang terbaeekkk!

    ReplyDelete
  10. @Nisa Greennnpanda uikkk hehhehe... tu la tak sangka pula entri2 ni, orang cari setiap hari... huhuhu... (syukur alhamdulillah, ada trafik masuk dari searcg engine)

    ReplyDelete
  11. rosalinda ayamor.. ayamor hehe drama peberet akak tu hehe

    ReplyDelete
  12. n3 lama jugak yg menarik perhatian.. ;)

    ReplyDelete