image Pemandangan Petang Di Kuala Lumpur - Mia Liana

Tuesday, 21 May 2013

# Work Matters

Pemandangan Petang Di Kuala Lumpur

Alhamdulillah... Dah selamat sampai ke Kuala Lumpur. Kebetulan dapat lihat pemandangan yang menarik kali ini. Kalau sebelah malam, tentu bercahaya.

Jom kita tengok....






Cantiknya.... Nampak jelas Menara Kuala Lumpur, Sogo, Jalan Tuanku Abdul Rahman. Ketika gambar diambil jam 5.00 petang tadi, keadaan trafik di jalan raya dari atas ini, nampaknya lancar dan tidak sesak.

Esok dan lusa ada kursus di sini...

merehatkan diri sambil update blog...

posted from Bloggeroid

28 comments:

  1. Teringat balik lagu popular Alleycats mengenai KL....

    ReplyDelete
  2. wuuu tingginya~ mesti keje akak kat bangunan tinggi-2 :D

    ReplyDelete
  3. Wah2....sronok jalan2..
    Alhamdulillah,slamat sampai..

    ReplyDelete
  4. selamat berkursus kak mia.. semoga semuanya dipermudahkan Allah swt..

    ReplyDelete
  5. lama tak pergi sogo, ada sales baju lagi tak kat basement dier? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada... Hari ni last day sale pakaian kanak-kanak. Esok baru start sale untuk pakaian lelaki....

      Delete
  6. wah xcantiknya pemandangan KL..BESAR betol sogo..

    ReplyDelete
  7. wah..sngt cantik, dah lama tak pergi KL..

    ReplyDelete
  8. Kuala lumpur... ada keindahan tersembunyi.

    ReplyDelete
  9. mia, kursus apa ekkk...
    yg java next week awal bulan 6 kan...

    ReplyDelete
  10. wuah! bestnye...sudut gmbaq pun elok~~~aduhai...rndunya nak jenjalan kat KL~

    ReplyDelete
  11. oh... kehel sudah setengah tahun kita x jumpa hihi bestnya gi kursus sambil jenjalan hihi

    ReplyDelete
  12. permandangan dr tmpt tggi..nmpk cantik je..:)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mia...seronoknya selalu dpt pi kursus...:)

    ReplyDelete
  14. Kak Mia kursus kat bangunan Maju Junction tu ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taklah AJ... Kursus kat sentul. Stay kat hotel premiera...

      Delete
  15. saya suka sangat tengok permandangan kuala lumpur waktu mlam..dengan lampu2nya..meriahnya.. =)

    ReplyDelete
  16. mmg best tgk pemandangan dari atas... ;)

    ReplyDelete
  17. Nama je duk KL tapi jarang gi tengah bandar!

    ReplyDelete
  18. Kerap Mia berkursus di KL ye..
    Akak dah agak lama tak jejakkan kaki ke KL.

    ReplyDelete