image Wordless Wednesday 24 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 1 May 2013

42 comments:

  1. Morning kak mia dan selamat hari pekerja ^^

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Pekerja, kak Mia dan selamat beristirehat di rumah! :D

    ReplyDelete
  3. Selamat hari pekerja kak mia!! :D saya ttak bekerja pun..menganggur je.. :D

    ReplyDelete
  4. Selaamt hari Pekerja Miaa..cuti kerja opis..sambung kerja dirumah..masak ..kemas kerja jugak kan mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks acik... uikkk yang kat rumah tu, haruslah kerja. takleh cuti... huhuhu

      Delete
  5. tag kak mia.

    http://www.syuhadasalleh.my/2013/05/third-giveaway-from-miss-spectacles.html

    ReplyDelete
  6. Salam Mia,
    Selamat hari tanpa bekerja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam bin muhammad.... selamat hari pekerja ya...

      Delete
  7. Selamat hari pekerja Mia.. slogan tue sama ngn kementerian sya la..sama kementerian ke kita? :p

    ReplyDelete
  8. cuti hari pekerja yang dingin dan mendamaikan di Melaka.....hujan turun dengan lebatnya pagi tadi, tapi aktiviti tetap diteruskan......

    ReplyDelete
  9. google tetap bekerja hari nie....... teman remy kat opis....

    ReplyDelete
  10. May day - labor day. Hari ini ada demonstrasi buruh skala besar di Jakarta.

    ReplyDelete
  11. Termasuk tak surirumah macam OKje ni? hehe

    ReplyDelete