image Makan Sate Di Rumah Mak Dara - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Tuesday, 21 May 2013

# Community

Makan Sate Di Rumah Mak Dara

Alhamdulillah... Dapat juga melepaskan rindu. Bertandang ke rumah Mak Dara sambil bincang-bincang pasal blog dan aktiviti terkini Mak Dara yang sibuk buat skrip tak putus-putus. Dengan Mia sekali pun turut meroyan...






Besar sangat sate ni. Tak larat nak habiskan... Terima kasih ya...

so sweet...

posted from Bloggeroid

60 comments:

  1. wah bestnyer...makan sate lgi..hihi sdp²..:D

    ReplyDelete
  2. huhuhu~ baru nak ckp rupenye brader sop lg awal...sate kajang kew tu? kalo tol la...argh! jeleznya~ rndu nak mam sate kajang... akak mia... kim slm kat blogger mak dara ya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. dah sampaikan salam. sate ampang, krole....

      Delete
  3. dah lama tak makan satey..teringin...huhu

    ReplyDelete
  4. tak larat nk habiskn xpe..rmai yg sudi tlong habiskn. huhuuu

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...teman alam maya yg akrab...;)

    ReplyDelete
  6. rezeki mia dapat jumpa MD banyak kali...semakin akrab dah nampaknya....seronok betul mendengarnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila turun kl... kalau sempat dan ada masa akan sentiasa ambil peluang jumpa mak dara...

      Delete
  7. BK terpasan yg kak mia n mak dara buat entry sm smlm pasal nasi ambeng

    ReplyDelete
  8. sedapnya!! kirim salam kat Mak Dara ye. ^_^

    ReplyDelete
  9. bestnya kak mia..dapat jumpa sesama blogger sama2 hebat.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila turun kl... macam ni la. singgah menyinggah...

      Delete
  10. alamak tak larat nak habiskan ke? sy ok boleh je tolong habiskan tu....hihihi

    ReplyDelete
  11. emmm sedapnya! teringin jumpa kakmia dan makdara juga :)

    ReplyDelete
  12. sedapnya.. tiba-tiba teringin nak makan sate..

    ReplyDelete