image Video Gwiyomi Siti Nurhaliza - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Saturday, 4 May 2013

# Entertainment Matters

Video Gwiyomi Siti Nurhaliza



Wahhhh.... Mia sekarang ini dah macam suka pula pada Gwiyomi. Selalu mengikuti perkembangan di YouTube dan suka tengok kalau-kalau ada artis Malaysia lain buat video Gwiyomi...

Kali ini dah ada Gwiyomi versi Siti Nurhaliza bersama Umairah dan telah dirakam oleh adiknya Siti Sairah telah pun di upload di YouTube pada hari semalam, 3 Mei 2013. Bakal meletup nanti.

Jom kita tengok....


Macam mana? Best kan... comel dan sweet. Nampaknya demam Gwiyomi dah melanda pada artis Malaysia. Siapalah pula selepas ini..

tiba-tiba minat pula pada Gwiyomi... huhuhu

Entri berkaitan :
Video Gwiyomi : Nora Danish, Wawa Zainal, Elfira Loy, Faizal Ismail
Video Gwiyomi Bobo

40 comments:

  1. Waaaa... Siti pun muncul dgn gwiyomi jgk.. cayalah!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. memang sangat comel uzu.. kak mia dah tengok kat fb.. ;)

      Delete
  3. Ramai artis dah buat gwiyomi ni ^_^ hehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...demam gwiyomi skg ni mama2 sebut dok buat video ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang la.. tapi mia tak berani nak cuba hehehe...

      Delete
  5. waaah , demam gwiyomi skunk nih hehe..

    ReplyDelete
  6. hehe...she's so cute, x payah buat2 comel..dia mmg oredy comel. hehe

    ReplyDelete
  7. kalo dah comel, wat apa pun tetap comel kan Mia? akak tak minat gwiyomi tapi suka gak tengok kat you tube gwiyomi yg kelakar2 tu. hehe... ada gak la haritu buat entri ttg gwiyomi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... tengah fames sangat ni.. jadi ikutan...

      Delete
  8. anak-anak saya jer yang minat Gwiyomi nie....

    ReplyDelete
  9. Come pulak ct pakai tudung cenggitu.....

    ReplyDelete