image Pengumuman Pemenang Giveaway Naili Shoppe Untuk Pemilihan Kedua - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 15 May 2013

# Segmen Giveaway

Pengumuman Pemenang Giveaway Naili Shoppe Untuk Pemilihan Kedua

Pihak Naili Shoppe telah pun membuat cabutan bertuah secara manual untuk pemilihan kedua ini sebelum jam 11.00 pagi tadi. Senarai peserta  Giveaway Naili Shoppe yang layak ada dalam entri SINI. Pemilihan kedua ini dibuat berikutan 2 orang pemenang tidak menuntut hadiah mereka seperti yang telah diumumkan dalam entri SINI.

Jom kita tengok nombor siapa yang kena....




Tempat Keempat : RM 10 x 2 orang... jatuh kepada peserta Giveaway Naili Shoppe yang bernombor 140 dan 72.

Tahniah diucapkan kepada kedua-dua pemenang di atas dan diharap agar dapat emelkan butiran berikut kepada nailishoppe@gmail.com bagi urusan tuntutan hadiah :-

1. Nombor cabutan bertuah
2. Nama Penuh
3. Nombor handphone
4. Emel
5. Akaun Maybank atau CIMB (seeloknya Maybank)

Bagi mengelakkan masalah emel tidak sampai kepada pihak penganjur, adalah digalakkan juga untuk mesej ke dalam fanpage Naili Shoppe. Kepada yang tidak berjaya, jangan putus asa. Cuba lagi lain kali pada Giveaway yang akan datang.

alhamdulillah... leganya...

65 comments:

  1. tahniah all...nampak no90 tak bertuah lagi..:)

    ReplyDelete
  2. Tahniah..

    ss memang xda rejeki.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah pad pemenang yer

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat pemenang yang bertuah! ^_________^

    ReplyDelete
  6. Wah senangnya, selamat kepada yang beruntung :)

    ReplyDelete
  7. tahniah yg menang..takda rezeki..hmm..hehe..(^_^)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah jc mnang...ingatkan xmenang...alhamdulillah...rezki..:) thanks dear :)

    ReplyDelete
  9. takda rezeki..huhu2..tahniah kepada pemenang..:)

    ReplyDelete
  10. tahniah , kalau dah rezeki tu tak kan kemana ...

    ReplyDelete
  11. alah sikit lg nak kena...hehehe....apa2 pun tahniah buat 2 peserta yg terpilih tu.....

    ReplyDelete
  12. tahniah semua yang menang :)
    anda di tag : http://annamariana1989.blogspot.com/2013/05/jom-rehat-sebentar.html

    ReplyDelete
  13. tahniah kepada semua yg berjaya......

    ReplyDelete
  14. Wah3.... tahniah buat mereka berdua... :)

    ReplyDelete