image Pemandangan Malam Kuala Lumpur - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 6 May 2013

# Puisi Mia # Work Matters

Pemandangan Malam Kuala Lumpur



Pemandangan malam menyentuh hati.
Kuala Lumpur yang tidak pernah sunyi.
Malam yang tiada sepi.
Cahaya indah berwarna-warni.
Terukir seribu makna duniawi.
Pelengkap kehidupan kota ini.
Cinta keagungan kepada Ilahi.

bermadah puisi di malam hari... tak kusangka ia menjadi...
Published with Blogger-droid v2.0.10

42 comments:

  1. entri ni memang berjaya sampai ke hati..terutama anak rantau macam saya yang menyinggah di perut Kuala Lumpur ni:')

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp betul tu khamsi...
      entah kenapa malam ini...
      boleh pula nak berpuisi...

      Delete
  2. cantik..kalau banyak lagi mesti dpt cuci mata..hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... tak ngadap klcc pulak... kalau tak, tentu lagi cantik...

      Delete
  3. nnti bile dah kewangan ok, bleh ler holiday kt ke el.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahwin dulu lah paly... baru best bila holiday...

      Delete
  4. Hahaha....hihihihi...mcm tk pcaya jerr...madah pujangga bagai..cayala Mia:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus la... ingat orang ICT tidak boleh berpujangga ke.... hehehe...

      Delete
  5. dulu masa duduk kl,suka tengok detik 12 malam..waktu tu lampu klcc ditutup ..wah..mnarik..

    ReplyDelete
  6. jemput singgah.ade freegifft tuk customer terawal

    ReplyDelete
  7. berpuisi lagi MIA...dah lama akak tak pergi KL........

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. nampak sangat mia dah tak tahu nak buat apa malam tadi... tengok pemandangan je...

      Delete
  8. Tertiba teringat masa mula2 lapor diri kat kl dulu..btw terror mia berpujangga.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk hehehe... segannya.. ala saja nak melayan perasaan ni...

      Delete
  9. cantik, hehe lama jugak lisa tak pergi KL ni, haha tetibaaa

    ReplyDelete
  10. Ewah, berpuisi pulak malam2 ni.. Hikhik! ^^,

    ReplyDelete
  11. Okje pun jarang round KL malam malam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... malam2 dengan family kat rumah la kan hainom...

      Delete