image Sate Kegemaran Mia dan Sofea - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Saturday, 18 February 2012

# Family Matters

Sate Kegemaran Mia dan Sofea


Aduiiii sedapnya... Kalau pergi makan di luar, lepas tu terbau orang bakar sate.... pasti akan beli 10 cucuk untuk dimakan. Mia dan Sofea memang suka makan sate. Pantang pergi mana-mana kedai makan kalau ada sate mesti nak test juga. Sedap ke tak sedap... Kalau sedap, esok lusa kalau datang lagi memang pasti beli lagi.

Kalau ada nasi  impit pun sedap cuma kena tambah duit skit. Jarang sangat Mia tambah nasi impit kalau makan sate.

Gambar sate di atas tu, masa kami makan di kedai makan soto di Plaza Larkin. Ada juga jual sate. Memang sedap dan terbaik. Tapi jangan lupa, mula-mula makan sate dulu. Kemudian yang terakhir sekali barulah makan timun.

p/s: agak-agak tergoda tak tengok gambar di atas....

16 comments:

  1. lapa lak jadiknyerr ~ hehe , nampk gmba sate twos bkak !

    saya pown pnjual sate sbnrnyerr ~

    ReplyDelete
  2. nyue po suka mkan sate...bru smlm mkn sate..huhuhu

    ReplyDelete
  3. pagi pagi tengok blog kak mia, ada sate plak.

    Adui, terasa laparnya, hihik

    ReplyDelete
  4. saya pun suka mkn sate..nak2 sate sahmuri..sedap..

    ReplyDelete
  5. huishh bukan takat tergode jek. dah meleleh dah air liur ni. sedap woo!

    ReplyDelete
  6. terus telan air liur.. bile nampak sate.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. huhu~..kak mia nie..
    saje nk goda sy...
    sdpanye sate.. >_<

    ReplyDelete
  8. salam:)
    saya memang hantu bab sate ni..tengok gambar je rasa terliur dah..hehe

    ReplyDelete
  9. Wah..sate...kecik-kecik dulu kalau demam, selagi tak beli sate tak baik demam. hihi

    ReplyDelete
  10. Kt putrajaya cuma ada sate samuri je. Kira paling femes di sini. Js pun suka mkn sate terutama nasi dan kuah kacang tu. Hehe

    ReplyDelete
  11. waaaaa..teringin nak makan sate wak radol..superbbb kan sate kat situ.. nnt klu blk kluang nk ajk incik somi g jb mkn sate wak radol..nnt leh roger2 kak mia..:)

    ReplyDelete