Gathering Chinese New Year One Energize Station, One Centre


Mia dan Suami Mia telah menghadiri gathering Chinese New Year One Centre, Century Wellness Sdn Bhd di Taman Sutera pada hari Ahad, 5 Februari 2012 yang lalu.

Ramai betul yang datang. Maklumlah bila open house macam ni, rawatan terapi yang dijalankan, semuanya free. Ada jamuan makan nasi beriani dan kami dapat berkenalan sesama sendiri. Yang penting kesihatan perlulah dijaga.

Produk yang dimaksudkan ialah eLife, alat kesihatan medan elektrik yang mewujudkan tenaga dalaman, dapat mengimbangi dan mencergaskan kita. Mula-mula buat rawatan terapi ini, memang rasa pelik sedikit ada tindakbalas. Lama-lama baru nampak kesannya. Rasa lebih segar sebab mendapat ion-ion negatif dan oksigen yang mencukupi. Banyak kelebihannya. 

Ianya boleh memperbaiki 8 sistem utama dalam badan kita.
  1. Sistem saraf
  2. Sistem Peredaran
  3. Sistem Pencernaan
  4. Sistem Urin
  5. Sistem Imunisasi
  6. Sistem Rangka Tulang
  7. Tisu Adipos
  8. Sistem Kulit
Apa-apa pun yang penting kita sihat dan nak lihat anak kita membesar di depan mata. Banyak sakit-sakit kronik telah pun sembuh dan yang paling Mia kagum pesakit strok pun boleh sembuh dan boleh berjalan semula.

Jom tengok gambar kami masa gathering tu... zasss...











p/s: kepada sesiapa di sekitar Johor Bahru yang berminat bolehlah emelkan kepada Mia di eli_liana78@yahoo.com untuk keterangan lebih lanjut. Beritahu no handphone, nanti Mia akan contact semula.

Post a Comment

2 Comments