image Follower Mialiana.com Yang Ke 7000 - Mia Liana

Sunday, 19 February 2012

# Blog Matters

Follower Mialiana.com Yang Ke 7000


Follower Mialiana.com Yang Ke 7000 jatuh kepada Hidayah Rudi. Seorang blogger muda dari Sabah. Pemilik blog Cahaya Petunjuk, http://dayah0701.blogspot.com. Terima kasih ya, sudi follow blog Mia.

"Saya merupakan anak kelahiran Sabah yang masih mentah dalam mengurus diri.Hidup saya cuma hanya untuk mencari apa yang paling terbaik buat diri saya dan orang sekeliling saya."

Jom kenal-kenal dengan Hidayah sambil follow sekali. Kasi up trafik dia.


p/s: klik pada gambar untuk besarkan

5 comments:

  1. beruntung lah follower bertuah mia tuh..hehe

    ReplyDelete
  2. wah..blog die biru.. ^_^

    btw, sy tag kak mia nie..
    http://greennnpanda88.blogspot.com/2012/02/segmenmari-join-contest-yang-rochelle.html

    ReplyDelete
  3. tahniah ..dah 7000 follower tu kak mia ..

    ReplyDelete
  4. dah follow blog akak Blogger KE-7007 :) CANTIK KAN NO SAYA? baca dari depan sama.. dari belakang pun sama jugak hehehe

    Orang lain tengok Iklan pun dapat duit

    ReplyDelete