image Gardenia Butterscotch - Roti Kegemaran - Mia Liana

Friday, 23 March 2012

# Review # Work Matters

Gardenia Butterscotch - Roti Kegemaran


Sememangnya inilah roti kegemaran Mia... Gardenia Butterscotch... Delicia... Really, Really, Really Good!!!

Memang sedap dimakan, nak-nak di kala perut sedang berbunyi.. Nak tunggu waktu tengahari lambat, jadi makanlah roti ni buat alas perut. Sejak baik demam ni selera makan belum ada sangat. Sekali makan, 3 keping memang kenyang. Sedap....

Lagilah duduk kat pejabat ni, nak juga lah kunyah-kunyah sedikit.. buat hilang ngantuk. Kat rumah pun macam tu jugak, dah malam-malam nak makan nasi dah tak sesuai sangat. Jadi makanlah roti...

Kalau yang belum makan roti ni, cubalah beli dan rasalah. Tentu terpaut, terpikat dan terus melekat. Asyik nak makan ni sahaja lepas ni.



p/s: belum cuba, belum tahu... dah rasa, nak selalu...

15 comments:

  1. husna x minat yg nie..sebab dya pnya btterscotch bnyak sgt..suka yg coklat tuu.. nice jee..hehe..

    ReplyDelete
  2. kalau dibakar kemudian sapu dengan butter lagi sedap ;)

    ReplyDelete
  3. terusss rasa lapar nk makan sandwish hehehehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. mmg best roti ni...kalau yg ada raisin pun sedap jugak....

      Delete
  5. sy boleh habiskan sebungkus tak smp 30minit ehehe

    ReplyDelete
  6. sya suka mkn roti ni masa sya mengandung dulu... lps tu cm dah x suka la plak.. hehehe

    ReplyDelete
  7. sy pn suke jugaaaa...mmg sedap & mengenyangkan...

    ReplyDelete
  8. Ali suka makan roti dengan ais cream. yum2. serius... mia belanja boleh ??? haha

    sudi komen entry i tak ?

    Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

    ReplyDelete
  9. terbayang baunya yang aduhai.... Selalu kunyah2 butterscotch sambil blogging.

    ReplyDelete
  10. mg sedp tp manis sikit akak lbih suka coklat raisin.....tp gardenier roti mmmg lain dr yg lain la

    ReplyDelete
  11. wah, sama la.
    sy pon suka jgk.
    husband yg kenalkan roti ni. hehe.
    kalau tak takkan tau ada roti sesedap ini.
    yummy. faqih pon suka :)

    ReplyDelete
  12. terima kasih semua sudi komen dan berkongsi pandangan dalam entri ni.

    sememangnya roti gardenia memang sedap dan feveret semua orang....

    ReplyDelete