image Makan Burger Di Tengah Malam - Mia Liana

Wednesday, 28 March 2012

# Dari Dapur Mia

Makan Burger Di Tengah Malam

Oh... tidak... tergoda dengan iklan di televisyen... Di kala hampir tengah malam, perut pun telah berbunyi. Minta Suami Mia belikan burger kat luar sana tu. Sedapnya... Kecur terus air liur.

Bila belajar di tengah-tengah malam, begini perut tentu lah rasa lapar. Asyik makan roti dan quaker oat sahaja, malam ni kita tukar selera lain pula.

Jom kita makan burger..... 


Mia makan satu burger. Suami Mia pun makan satu burger juga. Makan kat dapur berdua...

Yang penting, perut kenyang, otak pun boleh kerja lebih masa. Tak boleh makan banyak nanti boleh tembam macam Mia... hehehehe...

p/s: jemput makan ya..... lepas tu barulah boleh belajar dengan hati yang tenang....


4 comments:

  1. Alahai..tengok burger ni lapar pulak rasanya...

    ReplyDelete
  2. lapar terus tengok burger...^^,

    ReplyDelete
  3. terima kasih ya semua sudi komen di entri ini. memang kalau selalu makan burger ni, boleh naik badan dibuatnya...

    ReplyDelete