image Lunch Di Plaza Angsana... - Mia Liana

Wednesday, 28 March 2012

# Work Matters

Lunch Di Plaza Angsana...

Jijah yang kat sebelah kanan sekali. Ain yang kat tengah. Muka Mia nampak sembab sedikit mungkin kurang tidur...

Tiba-tiba semalam tengahari Jijah dari Bahagian Pembangunan Produk dan Hiliran datang ke Unit ICT. Nak pergi Plaza Angsana untuk lunch dan tukar barang yang tersilap dibelinya kelmarin. Jijah dan Dayah bawa 2 orang pelajar praktikal dan Mia pula bawa seorang pelajar praktikal, Ain. Mia pun join jugalah. Ambik mood angin luar..

Seperti biasa memang Mia selalu makan kat tingkat 5. Makanan kegemaran Mia ialah nasi paprik. Rasa macam lapar sangat tengahari semalam, jadi makan nasi ajalah.

Apa salahnya keluar dengan pelajar-pelajar praktikal. Akan lebih mesra dan akrab. Kerja tetap kerja. Kalau buat salah memanglah kena marah. Tapi kalau dah kena marah, diam ajelah. Janganlah melawan cakap penyelia. Dah namanya praktikal, tentulah banyak yang nak kena belajar....

Tapi bila tiba bab-bab yang macam ni, takkanlah nak serius pula. Tentulah nak enjoy....


Dayah dengan 2 orang pelajar praktikalnya

nasi paprik dengan air teh o ais limau

p/s: bukan senang nak jadi penyelia pelajar praktikal... lain orang, lain ragamnya.. rambut sama hitam, hati lain-lain.... 

6 comments:

  1. tertiba rindu JOHOR..rasa nak pergi melawat johor laaa :)

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi jejak tempat best kt johor..;(

    ReplyDelete
  3. best pula tgk nasi paprik kak mia tu... dah lama juga tak jalan2 angsana...

    ReplyDelete
  4. bagus tuh...gi shopping boleh hilangkan tension..huhuu

    ReplyDelete