image Sarapan Pagi Di Restoren Dahlia - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 29 August 2012

# Work Matters

Sarapan Pagi Di Restoren Dahlia



Pagi ini Mia bersarapan dengan Kak Aida, As dan Dayah di Restoren Dahlia berdekatan dengan pejabat. Maklumlah dah lama cuti raya, bila naik kerja seronok la berborak sekejap.

Mia makan mee hoon goreng dengan ayam goreng. Nak makan nasi macam berat pula. Minum dengan teh tarik.

Jemput makan semua....
Published with Blogger-droid v2.0.6

44 comments:

  1. waaaa xsarapan lg kak huhuhu..cr makn jap kat dapur :)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu sedapnyaaaa tetiba rasa lapar pulakkk huhuhuu

    ReplyDelete
  3. sedapnye..teringat pula kat bihun goreng yag x sempat hbs..huhu..lapar...nak sambung mkn tp kenajaga kaunter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiiii wajib habiskan tu mrs velentine... Kang teringat2 masa kat kaunter tu...

      Delete
  4. makan cornflake depan pc kat kaunter je pg ni... huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiii sedap juga tu. lama betul mia tak makan cornflake..

      Delete
  5. lapar la plak tgk gambar dlm entry ni

    ReplyDelete
  6. sedapnya.. nasib baik dah makan nasi lemak pagi tadi :)

    ReplyDelete
  7. pagi tadi sy sarapan roti canai dgn air milo jer...

    sy tag kak mia...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2012/08/segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm sedapnya makan roti canai. Terima kadih ya tag Kak Mia...

      Delete
  8. sedapnye tengok ayam tu.. yang sebelah bihun tu ape mia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo yang itu. sup makaroni dengan kupang masak sambal di atasnya...

      Delete
  9. sarapan pagi kalau berat sangat mesti mata pun mengantuk nnt..hihi..salam lebaran yew

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah... Memang akan cepat ngantuk bila nak tengahari... Huhuhu..

      Delete
  10. Sewdapnya SOTO tu MIA.... meh OKje nak sikit!

    ReplyDelete
  11. Ida mkn nsi kerabu je xd.xp skrg lapar lgi,xde org nak tmn lunch,jom lunch sesame :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo... mia tak reti nak makan nasi kerabu pagi2...huhuh

      ala ciannya takde kawan nak luch sama... jommm

      Delete
  12. Replies
    1. uiiii harus lapar kalau tengok gambar makanan... hehehe

      Delete
  13. byk nyer makan utk berdua ker? hwehehe

    ReplyDelete
  14. salam aidilfitri..

    nice blog..

    fatin zaini datang singgah dan follow anda..

    jemput ke http://www.fatinzaini.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya... mia baru sempat nak follow balik ni... :)

      Delete
  15. assalamualaikum mia....sedapnya sarapan kat luar ...:)

    ReplyDelete