image Follower Mialiana.com Yang Ke 7979 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 15 August 2012

# Blog Matters

Follower Mialiana.com Yang Ke 7979


Follower Mialiana.com Yang Ke 7979

Tiba-tiba petang tadi masa Mia tengok blog sekejap, tup-tup dah genap 7979 followers untuk Mialiana.com. Tentulah suka. Nombor cantik dah naik terus Mia printscreen.

Follower yang ke 7979 jatuh kepada Adtrimon. Nasib baik dia beritahu kat dalam shoutbox Mia. Dapat kesan siapa dia...



Inilah blognya. Simple dan kemas. Masih lagi dalam kategori blogger baru. Oohhh rupanya blogger daripada Indonesia.. Selepas lepak agak lama di blognya, Mia terus follow balik.




Terima kasih juga kepada Shida yang turut perasan nombor cantik ni.. So sweet...


p/s: silakan terjah dan follow blog Adtrimon dan Shida kalau sudi...

26 comments:

  1. lawo no. tu kak mia cuma ada dua nombor tp digandakan hehee 7979 hehee..nice sgt2 :)

    ReplyDelete
  2. macam no ekor plak.hehhee

    anyway, taniah kak mia!!! terus sukses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm boleh juga dibuat nombor ekor... Opppss

      Terima kasih ya wan...

      Delete
  3. banyak nyer
    tahniah sis
    nasib sempat nak p. screen sis
    heheh
    selamat bersahur sis

    ReplyDelete
  4. nombor cantik...macam no plat kereta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah Ida... Sesuai sungguh dijadikan nombor plat keta, tapi kena booking dulu dengan JPJ.

      Delete
  5. Salam...tahniah coz ramai pelawat dan follower.. nak tunggu sape lak follower yg ke 8888.
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  6. Jom singgah blog saya http://borak-qs.blogspot.com follower baru 306 org jer

    ReplyDelete
  7. wah...follower obersea gitu..hehe...bgus2...smuge btmbh lg folower :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...memang cantik no follower tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam... Hmmm memang cantik nombor ni...

      Delete
  9. Cantik no. tu.. Tahniah pada yg bertuah tu..

    ReplyDelete