image Bila Sofea Nak Pandu Kereta Sendiri - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 24 August 2012

# Family Matters # Hyundai Getz

Bila Sofea Nak Pandu Kereta Sendiri





Sofea sekarang memang pantang kalau duduk dalam kereta. Mulalah sibuk nak pandu sendiri. Siap berangan sambil menyanyi lagi. Gambar kat atas itulah buktinya... Oppsss baru perasan, tangan kiri Sofea itu tidak macam dalam gambar ya. Itu sebab terkena biasan cahaya matahari melalui cermin depan kereta. Terkejut juga Mia pada mulanya. Nasib tangan Sofea tidak ada apa-apa. Sofea memang tidak akan seorang bila berada dalam kereta. Memang berteman Mia atau Suami Mia.

Dah pandai buka siaran radio kegemarannya, kemudian usik stereng kereta. Lepas tu main wiper dan hon sesuka hati.

Sofea... Nanti dah besar baru boleh ya... Ni masih kecil lagi. Cuma boleh bawa kereta mainan je...

p/s : sayang sangat kat Sofea....

Published with Blogger-droid v2.0.6

12 comments:

  1. amboii sofea..heheee..jga2 kak nnt dia bt sndri..kalo dalam awasi kak xpe la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dijaga Shida... Tak akan dibenarkan Sofea sorang2 dalam kereta. Macam2 boleh berlaku nanti... Huhuhu

      Delete
  2. pastikan kunci kete dicabut ye sis
    to baby adam. syujur Alhamdulillah dah sihat. Moga sembuh sepenuhnya. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes dear Momoy...

      Terima kasih doakan Baby Adam... Amin...

      Delete
  3. wah..dh pndi dh bwe kete..
    btw,Selamat Hari Raya Aidilfitri..
    nk duit rye..! hehe (muke slmbe je minta)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uikkk hehehe gayanya je yang lebih, kereta tak gerak pun.

      Selamat hari raya dan dah bagi duit raya dengan ketingggg tadi...

      Delete
  4. haha!!!comel je sofia nie..
    ragam dia mesti hiburkan hati mia kan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah... Hilang segala masalah bila lihat gelagatnya....

      Delete
  5. haha...macam2 gelagat si comel ni kan, mia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal.. Ni lah penghibur hati duka dan lara Mia..

      Delete