image Baby Adam Masuk Wad ICU Hospital Pakar Puteri - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Thursday, 16 August 2012

# Family Matters

Baby Adam Masuk Wad ICU Hospital Pakar Puteri


Di kala ini Mia, Suami Mia dan Sofea sedang berada di luar wad ICU Hospital Pakar Puteri. Baby Adam, anak kepada Adik Mia sedang kritikal. Mula-mula demam dan selepas sembuh demam terus kena sawan. Tadi katanya doktor cakap otaknya bengkak. Risau betul ni.

Mak dan Ayah Mia sedang dalam perjalanan ke sini dari Batu Pahat.

Masa Mia jenguk sekejap tadi, baby Adam sedang tidur. Kesian sungguh tengok keadaannya penuh dengan tiub salur disambung ke mesin bacaan.

Tolong doakan baby Adam ya...

Gambar Baby Adam masa sebelum pergi ke Hospital Pakar Puteri.






Di luar wad ICU Hospital Pakar Puteri




p/s: akan sibuk ke Hospital Pakar Puteri sehinggalah raya...

Published with Blogger-droid v2.0.6

36 comments:

  1. comel die tido..harap baby adam cepat sembuh.. amin.

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh.. kami di sini mendoakan kesejahteraannya

    ReplyDelete
  3. Berkat bulan ramadhan ramai akan doakan baby adam cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. sama macam kes Azfar masa kecil dulu.. lepas baik demam kena sawan..
    kemudian masuk wad dan pantau sepenuhnya.. selipas kejdian itu, apabila Azfar demam sahaja terus jaga suhu dan bawa ke klinik.. skrg pun kalau demam, mmg sentiasa jaga suhu dan basahkan badan supaya x panas. Azfar pun dah lali kena jelum dgn air sahaja bila demam. Selepas 6 tahun, jika tidak lagi kena, insyallah sukar untuk kena sawan kembali

    semoga adam cepat sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke sop? nanti nak tahu jugalah macam mana nak jaga adam kepas kuar hospital. terima kasih ya sop, sudi berkongsi pengalaman.

      amin... moga adam cepat sembuh... ;)

      Delete
  5. kalo sawan shida sndri ade pgalamn..adik shida penah juga kne sawan tp msa usia dia sek rendah kak mia..moga adam cepat sembuh syg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... tu dah besar. baby adam masih kecil lagi... huhuhu

      amin... terima kasih ya shida..

      Delete
  6. Harap ibu bapa Adam & seluruh keluarga bersabar dengan dugaan ini. Sama-samalah kita doakan agar Adam cepat sembuh.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia....mogg2 cepat sembuh yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.... amin... terima kasih ya mama..

      Delete
  8. harap baby tu cepat sembuh... sama-samalah kita doakannya yee...

    ReplyDelete
  9. Harap baby adam kembali sembuh, harap adik mia sabar dan tabah dengan dugaan ini.

    ReplyDelete
  10. moga baby Adam cepat sembuh....ciannye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... terima kasih ya gumiho... tu lah.. bila tengok dia kesian betul dengan tiub salur yang banyak melekat padanya..

      Delete
  11. alahai...semoga cepat sembuh..cian die

    ReplyDelete
  12. terima kasih atas doa semua.. kami sekeluarga sedang tabah menghadapi dugaan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 kin... semoga dengan berkat doa semua orang akan dapat ringankan sakit baby adam tu... amin...

      Delete