image Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir Dan Batin... - Mia Liana

Saturday, 18 August 2012

# Community # From Me

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir Dan Batin...



Di kesempatan ini Mia sekeluarga ingin memohon ampun dan maaf kepada semua pengunjung mialiana.com mana tahu kalau ada terkasar bahasa dan tersinggung hati semasa membaca entri-entri di dalam blog ini.

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

Sambutlah kehadiran Syawal seadanya. Persiapan yang dibuat oleh Mia sederhana sahaja seperti tahun-tahun lepas. Yang penting sekali kita dapat berkunjung ke rumah sanak saudara dan bermaaf-maafan. Barang yang lepas usah dikenang. Buang yang keroh ambil lah yang jernih.

p/s: maafkan Mia ya....

40 comments:

  1. Selamat hari raya sis.. sayang sis ^^ aida pun nak mohon keampunan juga pada sis kalau ada2 buat salah silap.. hehe

    ReplyDelete
  2. kak mia, selamat hari raya jgk..
    baby nk menyusun 10 jari mohon ampun maaf kalau sepanjang persahabatan kita ni ada salah silap yg baby dah buat secara sengaja or tak sengaja.. ada salah silap tolong beritahu ye :)
    saya budak baru belajar,

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya baby... it's ok dear. sayang kat baby juga.

      selamat hari raya...

      Delete
  3. Selamat Hari Raya Mia.... Maaf Zahir Batin
    Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat 'alam maya' OKje.... Dalam menyambut Hari Raya seadanya.... sempat jugak cat pagar kan....he...he.... Semoga anak sedara Mia cepat sembuh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama ya hainom Okje... Uiii pagar je lah yang sempat dicat, dah tak elok benor dah berkarat. wajib cat. heheheh..

      terima kasih ya. satu keluarga risaukan baby adam.

      selamat hari raya ya hainom okje...

      Delete
  4. selamat hari raya & maaf zahir batin, kak mia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya caliph... kak mia pun begitu juga. entah bila kita kan bersua. terima kasih atas sokongan caliph pada blog ini...

      selamat hari raya...

      Delete
  5. Salam Aidilfitri buat Kak Mia sekeluarga :) Mohon maaf salah & silap

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya cik beruang. selamat hari raya juga...

      Delete
  6. Salam Aidilfitri MIa. Maaf zahir batin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya taliff... selamat hari raya juga.. ;)

      Delete
  7. As salam Mia,

    Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga.. Taqabbalallahu minna wa minkum... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya marya... selamat hari raya juga daripada mia sekeluarga...

      Delete
  8. kak mia...

    selamat menyambut hari raya maaf zahir dan batin ya..:)

    hati2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya nurul... selamat hari raya juga.. ;)

      Delete
  9. selamat hari raya,maaf zahir batin untuk kak mia dan keluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya mrs adam.. selamat hari raya juga...

      Delete
  10. Selamat hari raya.. maap zahir & batin :D

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya kak mia :)
    masak sodap sodap taw . huhu XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya ya cik mun... mestilah masak sedap2 punya... hehehe

      Delete
  12. Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

    http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Kak Mia sekeluarga.. Maaf zahir dan batin. :)

    ReplyDelete
  14. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :)

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya kak mia :)
    insyallah kalau tak ada aral melintang berjumpa lah nnt kite :)

    cewahhhh heheee^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ya Shida... Selamat hari raya juga.. Nantj kalau turun Johor jangan lupa roger Kak Mia ya...

      Delete