image Beg Raya Sofea - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Friday, 31 August 2012

# Family Matters

Beg Raya Sofea

Bila beraya, perkara yang paling menggembirakan Sofea ialah dapat duit raya. Mula-mula beraya di sebelah keluarga Mia di Batu Pahat, punyalah penuh handbag Mia dengan duit raya Sofea. Masa itu tidak terfikir lagi nak belikan beg raya untuk Sofea.

Kemudian tiba giliran beraya dengan keluarga Suami Mia. Sofea terus berkenan bila nampak Syakirin (anak kepada Kakak Suami Mia) pakai beg raya untuk simpan duit raya. Punyalah dia berkenan. Nak juga.

Jadi, sambil-sambil beraya ke Kota Tinggi sempat juga singgah di Ulu Tiram untuk belikan beg Sofea. Sofea terus berkenan dengan beg itu sebab lebih kurang sama dengan Syakirin punya. Harganya pun dapat ditawar sehingga RM 8.00. Syukur.....

beg raya Sofea 

beg raya Syakirin (sepupu Sofea) yang Sofea berkenan sangat

p/s: lepas itu, semua duit raya Sofea beserta sampul telah dimasukkan ke dalam beg raya yang comel ini... so sweet...

18 comments:

  1. comel beg sofea, mesti berkepuk2 duit kt dalam tu nanti =)

    ReplyDelete
  2. ewahhh comel beg tu..kak mia.. :)
    sofea..pnjam leh jap jerr hehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk nak sentuh dia tak kasi lagilah nak kasi pinjam... huhuhu

      Delete
  3. comel! nak macam tuh jugak laaa huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh... Banyak dah beg jenis ni di mana2 kedai beg...

      Delete
  4. Replies
    1. Tu la Kak Scar... Anak dara kecil memang suka beg yang macam ni...

      Delete
  5. Boleh beli lagi satu beg untuk kumpul duit raya Sofea nanti.
    Selamat Hari Raya Aidil Fitri Mialiana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu ni je dah cukup rasanya... Selamat hari raya ya Lyn...

      Delete
  6. Replies
    1. Alhamdulillah... Ada banyak lah juga. Nanti boleh simpan dalam bank...

      Delete
  7. jgn risau sofea, ianya akan dipenuhi duit2 raya. hehe. comel sgt mama dia pilih yee. :)

    ReplyDelete
  8. sy pnah beli beg cmni bg ank sdara 2 tahun lepas ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.... memang budak2 suka pattern design yang macam ni caliph..

      Delete