image Bio Oil - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 29 August 2012

# Family Matters

Bio Oil



Bio oil ini cuma 60ml tetapi banyak gunanya untuk merawat kulit yang bermasalah. Wajib ada satu di rumah. Hasilnya pun cukup memuaskan. Sesuai sangat untuk hilangkan parut dan warna kulit yang tidak sekata.

Kalau masak gorengan dan minyak panas terpercik kat tangan, memang patut guna ini. Berkesan untuk memulihkan kulit yang melepuh.

Mahal juga harganya RM 32.50. Beli kat Apotic Pharmacy. Kalau guna banyak memang cepat habis.

p/s : belum cuba... belum tahu...
Published with Blogger-droid v2.0.6

30 comments:

  1. saya dah pakai 2 botol...tapi guna kat perut (stretch mark) dan muka je(parut jerawat),syg la nk guna kat tgn yg percik minyak sbb bio oil ni mahal.hehe

    tapi hasilnya pada saya biasa2 je.haha.lain org lain kesannya kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uii kat memang kat perut tu susah skit... Mungkin lambat.

      Kalau luka baru boleh cepat sembuh...

      Delete
  2. Akak, kita guna bio oil bubuh kat muka. Hasilnya, macam yang akak nampak la. Ok tak muka saya? huhuhu.

    ReplyDelete
  3. bagus tuh.. :)
    malang x berbau kan? cam payung gakk hehhe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...memang berguna bio oil ni....banyak kegunaan nyer....:)

    ReplyDelete
  5. memang ramai orang cakap bio oil berkesan kan?

    ReplyDelete
  6. dah cuba masa pregnant hari tu ..nk ilangkan stretch mark..x berapeberkesan..maybe sbb sy culas skit nk menyapunye..hheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya stretch mark susahnak hilang sebab kesan kekal kat perut...huhuh

      Delete
  7. wahh tertarik shida nk gune heheee ^_^

    ReplyDelete
  8. bole sapu kat muka ke? tkot bermnyak jeaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia belum pernah sapu kat muka lagi.... mungkin boleh kot..

      Delete
  9. slalu jgak tgk iklan bio oil kt tv.. klau nk berkesan utk rawat parut guna minyak gamat ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya caliph. minyak gamat pun ok juga... mana2 lah yang sesuai untuk kita..

      Delete
  10. Pernah try letak kat muka. Tapi tak diamalkan. hehe ^_^

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. yang tu kak mia tak pasti. kena tanya pada yang pakar...

      Delete